Show je Brunmontagne

Don’t make this any harder…:joy:

www.brunmontag…

1 like

:rofl: :rofl:

Thank me later :wink:

1 like

Jaja, ik weet het.
Maar ik gun hem een ander want ik kan nergens aan dat ene onderdeel komen voorlopig en ik wil iets modden :face_with_monocle:

1 like

:rofl::ok_hand:

Ik ben heel erg benieuwd, kijk er naar uit!

1 like

Lekker eten vanavond mensen! Ik sta het grootste deel van de avond in de keuken vanavond :face_with_hand_over_mouth::beers:

7 likes

Story of my life :drooling_face:
Geniet van je avond :christmas_tree::champagne:

5 likes

Goed zo, wie weet groeien die polsjes dan nog ietwat bij…

Fijne kerst toegewenst mijnheer

3 likes

Gouden Kerstdag :muscle:

8 likes

:rofl::rofl:… Helaas blijven die achter, ik heb echter al weer genoeg “af te sporten” voor januari op de andere plaatsen :sweat_smile:

Haha lekker hoor! Lekker keuken sokjes er ook bij :ok_hand::wink:

Lekker shinen @HorlogeOpa!!

3 likes


De enige aankoop van 2020 blijft een succes…

7 likes

Leuk te horen Bart!! Ben blij dat hij goed bevalt! :slight_smile:

2 likes

De NA! Hij is erg mooi, vanavond maar even wat banden wisselen. :heart_eyes:

9 likes

Ohh hij is al bij jou! Top!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Jappy :smiley: .

Ik zal snel de nieuwe Representor for a week rond sturen in dit geval haha…

3 likes

p.b. gestuurd

1 like

Op de valreep van 2020 nog een nieuw aanwinst :smile:

17 likes

Gaaf!! Blijft een mooie combi, al zeg ik het natuurlijk zelf haha :innocent:.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en welkom bij de club van Representors!

3 likes

Lieve mensen, ik slinger er nog even een foto in die lekker toepasselijk is voor vandaag.
Ik wil jullie allemaal echt HEEL erg bedanken voor een (ondanks alle perikelen op gebied van Covid etc) top jaar!

Het was mijn eerste echte “hele” jaar met Brunmontagne en ik heb er van genoten. Heerlijk om alle leuke berichten hier voorbij te zien komen en daarnaast samen met jullie ook nog eens een mooie afsluiting te hebben in de vorm van het HFLE project. Ik ben een gelukkig man.

Ontzettend bedankt allemaal en op naar een mooi 2021. Het jaar waarbij ik ook niet langer een job on the side heb. Deze jongen gaat zich lekker bezighouden met dit mooie verhaal.

Proost allen! De allerbeste wensen voor iedereen en geniet nog even van deze laatste dag van het jaar!

31 likes

Mooie foto :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Pascal, geweldig mooi verhaal. Je enthousiasme spat er van af, net zoals in je topics hier op het forum. Ik wens je een succesvol nieuw horloge jaar toe! :clinking_glasses:

2 likes