Show je Brunmontagne

Thanks! Net als in je andere reactie vind ik ook dit echt een mooi compliment, doet me goed!
Het leukste is dat ik “gewoon” doe wat ik leuk vind om te doen :slight_smile:.

Bedankt! Ik hoop dat we kunnen starten met een mooie aftrap met de HFLE :smiley:.

2 likes

I echo this, Pascal, het is jou gegund en ik kan niet wachten op de HFLE21 :champagne:

3 likes

Super bedankt! Ik doe gewoon vooral wat ik leuk vind haha…
Doet me echt goed om te lezen dat ik daarmee een positief steentje kan bijdragen hier.

Ik ook! :smiley:

2 likes

Proost Pascal!
Bedankt voor je oprechte betrokkenheid bij de aanschaf van onze Representors. We dragen ze alledrie met trots.

En, het is een cliché, maar als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken! Dat is in ieder geval zoals wij jou ook hebben ervaren/leren kennen.

Voor jou en jouw vriendin het allerbeste voor 2021!

1 like

Proost Stefan!

Heel erg graag gedaan! Ik ben nog steeds trots dat ik mocht bijdragen aan jullie mooie verhaal. Blij te horen dat jullie ze nog steeds met trots dragen, al had ik ook niet anders verwacht :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Helemaal mee eens. Ik werk waarschijnlijk meer fan ooit te voren maar zo voelt het niet haha. Leuk ook om te lezen dat het ook op die manier over komt, doet me goed!

Voor jou en je mooie gezin hetzelfde gewenst! Proost op een mooi 2021! :champagne:

1 like

Wat gaaf dat je de “job on the side” hebt kunnen laten gaan. Ik wens je heel veel succes.
Ik ben ook zeer geïnteresseerd in de HFLE. Kan ik ook een representor worden :grinning:

Groet,

Menno

1 like

Thanks Menno! Vind het ook best een spannende stap, maar wel 1 waar ik erg veel zin in heb :grin:.

Haha super! Ik verwelkom je uiteraard graag :wink::ok_hand:.


:slight_smile:

10 likes

Ik heb sinds december mijn rubberen bandje. Toch krijg ik hem niet goed gemonteerd. Ik ben altijd zo slecht in dit soort dingen.

1 like

Haha niks meer aan doen zo :wink: .
Stuur me even een appje op mijn zakelijke nummer (vind je op de website).
Dan stuur ik je een filmpje met uitleg!

4 likes

:ok_hand:t2:

9 likes

Blijft toch gaaf dit?! :innocent:

15 likes

Ja!

1 like

Vooral in het echt!!!
Nog mooier dan op de foto.

1 like

Hey zit je nou een beetje die mooie foto af te kraken?? :stuck_out_tongue:
Nee gekheid, thanks! Jij kunt het weten. Je bent groot Original bezitter :wink:

1 like

Haha, met een hele dikke knipoog :wink:, net hoe je het opvat!
De foto is mooi, maar het horloge in het echt is nog mooier. Vooral met de zwarte sunburst, dat is bijna niet “goed” op de foto te krijgen.

1 like

Haha dat zit wel goed hoor!

Thanks! Die zwarte Representor is inderdaad lastig om goed op foto te vangen!
Toch verbaas ik me elke keer weer in positief opzicht als ik hem om doe. Meestal met het idee voor een dag waarna hij “gewoon” zo tig dagen om de pols blijft gaan haha.

Bedankt!! Best spannend ook wel hoor moet ik toegeven, maar wel heel gaaf! :slight_smile:

1 like

Toch bijzonder om zo nu en dan bij stil te staan… Dit is de best verkopende variant, samen met staal/blauw. Ben ik even blij dat een goede vriend van me destijds zei dat hij deze combinatie wel zou kopen als ik hem zou uitbrengen haha… Zelf zou ik dit niet snel hebben bedacht toen!

12 likes

7 likes

mooi!

2 likes