Show je Brunmontagne

Ziet er super uit👍 dan nog even hetzelfde doen met de kast van de HFLE en je hebt het nieuwe 40mm model in je collectie.

Ik ga dan voor de blue dial :wink:

1 like

Maar eerst deze nog :arrow_down: :wink:

5 likes

Haha daar is de productie al van begonnen natuurlijk! (al zijn het nog de prototypen)

Haha staat zeker op de planning. Uiteindelijk wil ik de 40mm varianten ook uitbrengen in de combinaties van de 42mm nu mét de geborstelde bezel :slight_smile:. Eerst nog even sparen haha…

1 like

Dat is hoop bling! :+1:

8 likes

Heerlijk!! Ik vond het al zo mooi dat ik je eerder deze week een foto zag plaatsen en gisteren de bestelling voor de band zag :wink::ok_hand:.

2 likes

En ik zag deze combo op Instragram dus ik dacht, ok! :+1:t2::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

En ik maar denken dat dat Instagram weinig uithaalde :rofl:.

Staat goed in ieder geval! Lekker shinen deze zomer! :face_with_hand_over_mouth::ok_hand:

Bedankt voor je vertrouwen in ieder geval!

1 like

Niet mee wachten dan :wink::wink::wink::joy::joy::joy:

1 like

Hahaha mijn fabrikant wil op een gegeven moment ook centjes zien :wink:. Liefst zou ik er gelijk mee beginnen idd, even sparen nog :face_with_hand_over_mouth:.

2 likes

Blijft lekker, al zeg ik het zelf :grin::ok_hand:

7 likes

Heb je hem zelf gebrushed ?
Wel een mooi resultaat !
Hier komt ook weer één binnen :wink:

Haha die is niet gebrushed hoor! Hij is nog “gewoon” zoals bekend :wink: .
Wél moet ik zeggen dat ik erg uit zie naar de variant met brushed bezel van deze.

Ben hard aan het sparen, maar zodra ik er aan toe ben dan komt die er gelijk! :slight_smile:.

Oh?! Welke gaat het worden? :slight_smile:

1 like

Over toekomstige modellen, uitbreidingen, ideeën etc. gesproken… Ik ben me aan het oriënteren op de gekleurde accenten op de kast. Ik ga jullie hier een om hulp vragen!

De huidige accenten zijn gekleurd met lak, en in mijn ogen maken die het horloge tot het unieke horloge welke het is. Nou ben ik al even bezig met brainstormen om te bedenken welke gave andere opties er zijn om de accenten te bewaren, maar wellicht op te vullen met een bepaald ander element!

Er is geen goed of fout… Zijn er leuke suggesties vanaf jullie kant??

Zodra ik mijn zaakjes op orde heb wil ik sowieso, al is het eerst maar voor mijzelf, eens kijken naar een Representor die in Nederland gemaakt gaat worden, bestaat uit edelmetaal als goud/platina met een invulling van de accenten + de dial met Lapis Lazuli. Wel gelijk extreem, I know, maar ik moet het gewoon proberen voor mijn gevoel.

Kom maar door met de ideeën!

4 likes

Hier op het forum een blauwe overgenomen.
Heb ik al eens gehad maar nog niet op staal.
Komt morgen binnen :ok_hand:

Inleggen met een soort glas ( of kunstglas / hars ) op kleur oid.
Zolang het niet te bling gaat worden dan hè.
Alhoewel… Steentjes op zo’n gouden BM :thinking: boor je misschien weer een hele nieuwe markt aan.

Je zou het ook kunnen Lumen, alhoewel ik niet weet hoe dat passend op kleur van de wijzerplaten zou moeten.

Nice! Gefeliciteerd! :slight_smile:

Haha het hoeft inderdaad ook niet te glimmend te worden natuurlijk. Kunsthars is inderdaad ook wel een goed idee, wellicht bepaalde mooie matte steensoorten of gewoon helemaal bling bling met diamanten haha… Hout o.i.d. trekt me niet zo, maar voor hetzelfde geld kan het wel mooi zijn.

Lumen heb ik inderdaad ook aan gedacht. Ga ik me ook maar eens op oriënteren.
Thanks voor het meedenken, zijn er nog meer suggesties??

1 like

En binnen :muscle:

11 likes

Heerlijk! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Het gaat hier ook rap! Heb nog maar 1 staal blauw met Seiko en lederen band op voorraad nu. Verder nog 10 met Miyota maar dan is die alweer “op”.

En aangezien ik nog steeds niet zwem in het water ben ik alweer druk aan het sparen voor een nieuwe oplage :grin:.

3 likes

Vraag ik me af waar je dan in zwemt… Dan moet het wel in het geld zijn… :joy::wink:

6 likes

Damn… Ik moet ook niet 2 dingen tegelijk doen merk ik!

"En aangezien ik nog steeds niet zwem in het geld, ben ik alweer druk aan het sparen voor een nieuwe oplage :grin:.

Fixed that :slight_smile:

3 likes