Show je Brunmontagne

:joy::joy::joy:

1 like

Scherp hoor! Ik wou dat het waar was overigens haha!
Ach, wellicht ooit, in de toekomst.

1 like

Ja en dat op een vrij(e)dag! :wink:

2 likes

De vlindersluiting is wel even wennen.
Ben zo gewend om micro adjustment te hebben…
Maarben blij dat ik hem toch weer heb gekocht.
Vult de leegte tot de HFLE :wink:

3 likes

FTFY

Just HODL :rocket:

Maar niet de horloges natuurlijk :joy::joy:

1 like

Steentjes zou ik niet snel…
Vullen en kleuren met hars oid klinkt Nice

Af en toe een knallende gelimiteerde oplage er tussendoor drukken blijf ik een machtig idee vinden.
Ff een schreeuwende HALLOOO, omdat het kan.

Lastig om te realiseren ik weet, gokken is het ook ja.
Maar he, wel cool!.

Vernieuwing met behoud van de herkenbaarheid is focking moeilijk maar ik denk wel een must.
Duikertje, dresser, tool, knallende versie, enz enz.
Niet op 1 model blijven hangen, ook weer niet deze mooie basis eruit halen. Moet blijven.

Weer eens koffie avondje doen, wie weet te samen met andere dragers en ideeenbussen. Dan komen de ideeën er wel .

3 likes

:rofl: :rofl: na vandaag is dat allemaal weer even iets verder weg hoor!
Maar inderdaad… Ik HODL nog even lekker door. Ben vandaag maar even offline gegaan omdat ik het anders ook even niet trok :stuck_out_tongue:

Ja dat klinkt zeker gaaf!! :slight_smile:.
Is er nog een ander materiaal te bedenken wat gaaf is om als aanvulling te gebruiken?

Haha ja dat zeker! Dat gaat ook echt wel blijven gebeuren hoor. Tot op heden is dat natuurlijk de Original. Die is immers wel echt de meest unieke van het stel. BInnenkort volgt de HFLE natuurlijk!

Jaa dat zijn zaken die ik nog goed moet overwegen natuurlijk. Maar ben er van overtuigd dat er nog wel wat leuks voorbij gaat komen!

Goed punt hoor! Dat vind ik ook wel de mooiste uitdaging van alles! Gelukkig heb ik nog wel wat ideeën om mee aan de slag te gaan. En anders roep ik gewoon jullie als trouwe volgers voor hulp :wink: .

Graag! Kan nu gelukkig ook weer natuurlijk! Gaan we doen :slight_smile:.

2 likes

Mwoa als je ze mooi in mozaiek kan leggen :wink:

3 likes

Momenteel is de Rainbow-versie helemaal hip, dus leef je uit Pascal. Ik zal het project wel backen dan hoef je niet via Kickstarter :wink:

1 like

Vandaag op een mesh band.

5 likes

Ik kon het niet laten om de bezel te brushen.🤷
BRUSHMONTAGNE

9 likes

Haha strak plan! Eigenlijk best een leuk idee trouwens!

Hahaha ik zal eens vragen of ze wat ‘over de tops’ kunnen bedenken voor me qua kleuren. Beetje paars, rose, goud… Lijkt me wel wat :face_with_hand_over_mouth:.

Haha thanks topper! Ik laat het je wel weten wanneer het af is :wink:.

Zelf gedaan?! Ik vind het heul gaaf iig! Ik moet ook toegeven dat ik erg veel positieve reacties op de versie met brushed bezel krijg die ik hier heb. Ik ga niet zeggen dat het mooier is, maar het geeft wel echt een andere look! Ben er zelf wel echt heel enthousiast over. Bij de volgende oplage komt die er zeker!

1 like

Thanks, inderdaad zelf gedaan.
Dat durfde ik wel aan na de weet ik hoeveel complete Vostok kasten die ik in het verleden heb gebrushed :wink:

2 likes

Haha top! Ik vind hem echt gaaf. Nu zijn er dus 2… Ik maar denken dat ik de enige nog had… :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ga vandaag nog even voor de meest zonnige :grin:.

5 likes

12 likes

:heart_eyes: :ok_hand:

1 like

6 likes

Haha ik blijf het zeggen… Heerlijk!! :muscle::muscle:

1 like

Thanks, heb deze band besteld voor de blauwe BM.
De originele stalen is me net te krap of te ruim, ik zit net tussen twee schakels in zeg maar :wink:

2 likes

En de nieuwe bracelet is binnen.

9 likes