Show je Brunmontagne

7 likes

Inderdaad. Dat idee heb ik dus ook!

3 likes

OPROEP AAN ALLE BRUNMONTAGNE-bezitters

Zullen we 1 NOVEMBER, morgen dus, ALLEMAAL TEGELIJK; onze Brunmontagnes dragen ?

Ik voel een traditie aankomen !
1 november Brunmontagne-dag ā€¦

En nee, Ralph, @RLC ik krijg hier geen geld voor, maar ik hoor wel bij De Club. :wink:

3 likes
1 like

@SybrenAnne Present!! :innocent::innocent:

1 like

Je bedoelt represent.

5 likes

:rofl::rofl::ok_hand:

Scherp scherp!

2 likes

Ook maar ff fotoā€™tje dan! Review komt later een keer :blush:

5 likes

Zaterdag binnengekomen ! Na een tip via ig eens een kijkje genomen bij dit merk en leuk praatje gemaakt. Horloge besteld en ben blij verrast leuke horloge. Goede afwerking mooie vouwsluiting en draagt gewoon lekker weg. Ik ben op safe gegaan met staal/blauw maar gister bij een gtg ook even de rosĆ© omgehad en die is ook gaaf. Wellicht dat die er ook nog komt!! Ik ben er content meeā€¦

10 likes

Leuk om zo te horen Stef! Bedankt voor je vertrouwen en welkom bij de club van Representors ;).

We houden zeker contact! :slight_smile:

2 likes

9 likes

Misschien niet de beste fotoā€¦ Maar prima weerspiegeling van afgelopen weekend :face_with_hand_over_mouth::beers:

7 likes

5 likes

Ziet er heel tof uit, eigenlijk alle varianten wel mooi. Zou er graag eens 1 om de pols hebben om te proberen, Rotum is alleen iets te ver voor deze Brabander. Zal er nog eens over nadenken. Desalniettemin; goed bezig @Brunmontagne ! :+1:

3 likes

Gaaf! De kast lijkt zo wel gezandstraald/matā€¦ Dat is wel een interessant inzicht hahaā€¦ :ok_hand::heart_eyes:

2 likes

Aah dat is leuk om te horen zeg. Heel erg bedankt! Ik heb morgen een afspraak in Eindhoven dus mocht je daar morgen in de buurt zijn/kunnen komen dan is dat wellicht je kans :wink:.

Anders kan ik, en met mij denk ik ook de andere leden hier, je vragen zoveel mogelijk proberen te beantwoorden :slight_smile:.

Dank je voor het meedenken, morgen helaas niet in de mogelijkheid om tijd vrij te maken. Ik ga het wel in de gaten houden, wellicht als ik een keer in de buurt van Groningen ben dat ik je even contact!

2 likes

Geen probleem! Lijkt me een goed plan. Houdt er wel rekening mee dat het Rottum Friesland is he, niet Groningen :rofl:. Je kunt me altijd een keer bellen als je daar ik de buurt bent. Dat geldt overigens voor alle leden die graag eens een Representor in real life willen zien!

1 like

Geen probleem, als ik al zover ben is dat kleine stukkie ook geen probleem meer :wink:

2 likes

4 likes