Show je Brunmontagne

Haha precies! Was niet zo gepland overigens :sweat_smile:

1 like

:tophat:

10 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Lekker bandje dit wel! Blij dat ik deze binnenkort ook kan aanbieden! @GiveMeYourDough blijft een goede suggestie destijds!

10 likes

Lekker man.

1 like

Ook in het zwart overigens. :wink::ok_hand:t3:

2 likes

Scheelt toch mooi 21%
:wink::joy:

1 like

Scherp hoor haha! Hij komt er ook in het blauw :wink:.

1 like

6 likes

Heerlijke foto weer!

Overigens, voor de mensen die geen nieuwsbrief hebben ontvangen, vanaf morgen ga ik een prijsverhoging doorvoeren! Aangezien ik vrijwel alles hier deel lijkt me dat ook zinvol om te vermelden :grin:.

1 like

7 likes

Lekker shinen vandaag! :grin:

8 likes

Ik lees op de website dat dit horloge 11mm dik is, da’s een mooie maat. Op de foto echter lijkt het een echte dikkerd.

2 likes

Dat viel mij ook op, Pascal. Wat een brok metaal, op de tweede foto. Maar ik weet beter. De maat is voor mij prima. Ik moet hoognodig de goudkleurige band eens monteren. Die ligt nog steeds ongebruikt in de kist.

2 likes

Haha dat klopt helemaal! Je moet het ook in perspectief zien met mijn relatief kleine polsjes :wink: .
Plus, met de gepolijste bezel knalt het er ook wel op een andere manier uit waardoor hij meer aanwezig lijkt.

Overigens is de 40mm ook iets dikker dan de 42mm omdat bij de 40mm de bezel vervangbaar is,

Haha echte ervaringsdeskundige inderdaad! Foto’s vertekenen ook nogal. Ik hoor ook continue nog steeds dat de horloges in het echt toch anders (lees: beter) overkomen dan op foto’s. DIe band zou ik er zeker eens op monteren inderdaad! :slight_smile:

2 likes

Uitslover :wink:

De prijsverhoging is doorgevoerd en meneer zit gelijk met goud te pronken.

Nu wil ik er ook één

3 likes

:rofl::rofl::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Het is wel een aanstekelijke merk / brand. :sleepy: :rofl:
Velen zijn er al besmet met de Brums virus :microbe:.

1 like

HFLE21! :partying_face:
Was gisteren nog bij een juwelier die deze erg graag in het assortiment wou, maar dat gaat hem toch echt niet meer worden haha. Blijft een aandachtstrekker in de goede zin.

8 likes

:v:

4 likes