Show je Brunmontagne

Dit past perfect bij elkaar zo! Even een crosspostje met het andere topic :grin:.

3 likes

Gisteren sinds tijden weer eens omgedaan maar snap nu weer waarom dit mijn meest gedragen horloge was :grin:.

4 likes

5 likes

6 likes

4 likes

Lekker clean! :ok_hand:t3:

1 like

7 likes

Blijft een heerlijk plaatje zo! :ok_hand:t3:

2 likes

5 likes

6 likes

Over showen gesproken, ik heb weer 2 prachtige dagen achter de rug! Juwelier Arie de Koning in Joure en Juwelier Luehof in Sneek hebben er weer wat speciaals bij! :partying_face::innocent:


17 likes

Ziet er keurig uit !
Gefeliciteerd :grinning:

1 like

Bedankt Timo! Ben ook erg trots op het resultaat :innocent::grin:.

1 like

Gefeliciteerd, Pascal

1 like

Bedankt Richard! :innocent:

Original time :black_circle::red_circle:.

8 likes

Nog even een nieuwtje overigens… Of meerdere haha!

Ik heb de Epilogue nu allemaal nagelopen en de eerste 20 stuks gaan dit weekend al op weg naar de nieuwe eigenaren! Dus hij is vanaf komende week leverbaar :partying_face:.

Naast de Epilogue betekent dat ook dat ik nu canvas banden heb in blauw, groen en zwart! Komende week foto’s laten maken en dan komen die ook op de site. Ze zijn echt heel mooi geworden! @GiveMeYourDough ben ik nog steeds dankbaar voor het goede idee haha.

Ook is de volledig nieuwe website bijna klaar voor lancering. De versie die afgelopen jaar live ging is toch niet ideaal gebleken dus daar ben ik hard mee bezig!

Ok ok, als ik dan toch bezig ben… Ik ben ook bezig op Watchuseek voor een speciaal horloge net als onze HFLE21 hier. Ben gevraagd om een speciaal project daar uit te werken en we zijn nu bezig om de opties en wensen te trechteren! Ik ga bij day horloge enkele nieuwe elementen introduceren dus dat gaat heel gaaf worden! :partying_face::partying_face:

8 likes

Daar hoort een foto bij! :grin:

11 likes

:clap: Hele mooie combinatie

1 like

Bedankt! :grin:

1 like