Show je Brunmontagne

Deze combinatie is heerlijk, al zeg ik het zelf :grin::ok_hand:.

6 likes

Lekkâh bezag Paskal, ik weit nie wat ut is maah sommige Brunmontagnes kaume mè bekend voâh :-). Wach met spanning op de Épilogue :-). En dan gan we de Randstad verauvere. Weer eens wat anders dan het Fries :wink:
O ja, mis nog 1 foto in mijn app. Die waar de horloges opliggen op het tableau. Je weet Pascal, hoe meer, hoe beter :smiley:

1 like

Hahaha lekker dialectje hoor! Heel wat anders dan Fries inderdaad, al moet ik zeggen dat dat ook nog niet echt begrijpbaar is op papier haha Deze variant komt je als het goed is nog niet bekend voor, de band is immers vrij nieuw! Deze combi is wel geslaagd!

Welke foto is dat? Stuur ik die met alle plezier nog langs haha.
De Epilogue is overigens onderweg!

1 like

Haha Pascal, ik heb die band nog niet maar die komt wel mee met de Epilogue :wink:. Maar idd die combi is zeker zeer geslaagd :+1:.

Die waar de horloges liggen op het tableau, die heb ik nog niet om te showen, je weet wel waar :wink:. Pfff met een tas vol met Brunmontagnes incl. de Epilogue naar de AD, kan ik ze gelijk ook die canvas band laten zien. Staat nog niet op je site toch?
Hoop dat die donderdag binnen is want dan wil ik naar ze toe gaan, ook het westen heeft recht op een Dutch design van Brunmontagne.
Die Friese pikken alles in en dat is niet eerlijk :rofl: :rofl:
O ja, heb je ook een T&T voor mij, dan weet ik wanneer het binnenkomt. En ik maar sjouwen met al die horloges en displays :grin:

1 like

Bedankt! Ik ben zelf iig al erg tevreden met hoe het geworden is! Jouw canvas band is samen met je Epilogue onderweg :wink:.

Ik dacht dat ik die hier boven al eens gedeeld had?

Heb het bijna met je te doen :wink:.

Klopt! Deze week worden er foto’s gemaakt en dan komen ze ze ook op de website. In alle 3 de kleuren.

Als de post meewerkt dan zal hij er zeker voor die tijd zijn! De T&T krijg je zeker. Haha het Westen heeft er zeker recht op, hier in Friesland zijn de reacties gelukkig al erg positief! Ook op de displays/presentatie.

Haha dat laatste is alleen maar mooi dacht ik zo :wink:. Welkom in mijn wereld! :partying_face:

1 like

Klopt, staat nu bij de andere foto’s :wink:. Maar joh, hoop dat ik de displays in de auto krijg :rofl:.

ha ha, onze wereld toch Pascal :wink:. Als ze interesse hebben zal je toch een keer deze kant op moeten komen. Nu weet ik wel dat Friesland een ander land is, maar ja je moet er wat voor over hebben :rofl:

2 likes

Haha top! Gelukkig zijn de horloges niet zo groot dus dat moet vast wel passen :wink:.

Haha je enthousiasme is mooi iig! Hey hey hey over het algemeen is het zo dat de “provincie” de randstad niet zo ver weg vindt, maar dat het andersom een heel ander verhaal is :wink:.

Ik leer mijn klanten graag persoonlijk kennen dus lijkt me leuk! :grin:

2 likes

Leuk om te lezen kerel.
Je bent weer lekker bezig zie ik.
Mooi dat er weer nieuwe ontwikkelingen zijn.

Dat ziet er goed uit zeg :ok_hand:t3:

2 likes

Leuk bericht man, thanks!
Soms vergeet ik wel eens te genieten van de ontwikkelingen tot nu toe.

Er zitten nog veel nieuwe leuke dingen aan te komen, ben o.a. bezig met een speciale uitgave voor WUS waarbij ik weer enkele nieuwe elementen wil gaan toevoegen (custom rotor/balans o.a.).
Ook werk ik achter de schermen nog hard aan een geheel nieuw horloge, die wil ik dit jaar ook wel als prototype kunnen laten zien :smiley:.

Thanks! :smiley:
Credits voor je goede idee!

4 likes

Daar ben ik wel benieuwd naar :blush:

2 likes

Ik ook :wink:. Wordt ook een heel ander horloge dan de huidige Representor :grin:.

3 likes

Nog maar een dagje canvas :grin:.

2 likes

Ohw… wanneer krijgen we de eerste teaser :smirk:

4 likes

Lekkere foto weer! Haha daar moet je nog wel even geduld voor hebben hoor :wink:.

2 likes

Pastel dat wil ik wel :tophat:

10 likes

Potverdikkie! Die past er wel heerlijk op zeg! :ok_hand:t3::raised_hands:

2 likes

5 likes

Mellow yellow :full_moon:


5 likes

Creativeling! Lekkere combi weer hoor! :ok_hand:t3::raised_hands:

1 like

Wanneer krijgen we een preview te zien dan van die nieuwe type :)?

1 like