Zodra het kan doe in het direct!
Ben nu eerst vooral lekker druk met het horloge voor WuS en zal daar al enkele nieuwe elementen doorvoeren!
Het is welliswaar de opzet van het project horloge voor WuS, maar ben gewoon even nieuwsgierig naar de reacties hier, welke zouden jullie als voorkeur hebben?
Bedankt heren! De prijzen zijn gelijkwaardig aan de HFLE. Aanmelden kan heel eenvoudig op WuS net als dat het destijds hier ging. Al is er daar geen stemming en is het volledig op eigen initiatief!
Heerlijk plaatje!
Ik bedacht me dat het wellicht handig is om de link te delen hier!
https://www.watchuseek.com/forums/codename-brunmontagne-2023-project-watch.961/
Hier staan alle topics waar tot op heden op gestemd is .
De prototypes worden gemaakt dus ben heel benieuwd!
Nice
Ja alleen heb ik geen zin om te registreren op WatchUseek :D.Hebben zij ook exclusiviteitsregels of mag je het ook aanbieden op je eigen site op een gegeven moment?
Haha zoveel moeite is het niet toch? Accountje aanmaken, even roepen dat je mee doet en klaar. Verder hoef je niks te doen.
Ik hanteer gewoon hetzelfde principe als hier op HF. Ik had ondertussen (niet gelogen) nog wel 100+ HFLE’s kunnen verkopen maar laat het, zoals ik beloofd had, keurig bij de uitgegeven modellen.
Als mensen echt niet overweg kunnen/willen met WUS dan regel ik wel dat je een variant via mij kunt bestellen maar alleen tijdens de loop van het project. Uiteraard staat er dan wel keurig in gegraveerd dat het een WUS project horloge is. Idealiter vraag ik dan wel om toch een account aan te maken, gewoon voor de vorm. Op mijn eigen site ga ik ze misschien wel zetten maar dan ook met die vermelding er bij, dat moet ik nog met de mensen overleggen die het project hebben opgezet.
Je blijft het voor elkaar krijgen dat ik elke keer weer geniet van je horloge, mijn complimenten .