Show je Brunmontagne

Heerlijke combi zo! :ok_hand::grin:

1 like

:yellow_circle::large_blue_circle::innocent:

5 likes

7 likes

8 likes

6 likes

4 likes

Prototype tijd!
Even een paar foto’s voor de sfeer :grin::innocent:.

15 likes

Die groene is toch wel het mooiste hoor. Is elke dial uniek ? Btw: ook afschroefbaar bezel?

1 like

Thanks! Das het leuke, ik heb uiteraard alweer 100 verschillende terugkoppelingen gehad onderhand. Ik vind hem zelf iig ook echt super geslaagd!

Elke dial is inderdaad 100% uniek, dat maakt het ook zo gaaf. Daarnaast is dit een (geüpgraded) versie van de 40mm dus wederom een vervangbare bezel :grin:.

Ik denk dat ik van elke variant sowieso een x aantal wil gaan uitbrengen uiteindelijk. Los van de keuze op WuS.

2 likes

Ik ben verliefd :innocent::heart_eyes:

12 likes

Malachiet tijd vandaag! :green_circle::heart_eyes:

11 likes

Mooie band waar heb je die gescoord?

1 like

Tijgeroog dinsdag! :grin::innocent:

10 likes

Welke van de 3 heeft jouw voorkeur Pascal? Ik twijfel tussen de blauwe en groene

1 like

Haha das een hele goede… Er zijn nog 2 varianten maar ze liggen nu bij de fotograaf dus kan ze even niet dragen… Ik ga toch voor lapis denk ik! Die dial knalt er echt uit.

Hoop snel met de leden tot een definitief ontwerp te komen zodat we kunnen gaan knallen! :grin:

Zijn de nieuwe indexen en de vernieuwde afwerking van de kast ook al opgevallen?

8 likes

Vooral de indexen zo op de foto

Zoveel meer leven op de plaat hierdoor, ik vind t mooi.

1 like

Wouw deze is echt heeeeel gaaf

1 like

Bedankt!! Stiekem wel met je eens haha. Had het idee al vaak gehoord maar was bang dat het te druk zou worden en ten kosten zou gaan van het minimalistische.

Het tegendeel lijkt bewezen haha.

Bedankt Joost! :innocent::grin:

2 likes

Hoppaaaaa. Dit zijn de foto’s van alle nieuwe prototypes! :grin:

Wat vinden jullie er van?

16 likes

Netjes. Duidelijk in ontwerp en details,
spreekt voor zich.—>WIN

Vraag. De dots, je kiest altijd voor dots in kleur van dial.
Vanwaar is dit bij de oranje versie niet het geval?

Potverdorie ik vind ze mooi kerel.

2 likes