Show je Brunmontagne

Haha thanks!! :grin::grin:

Goede vraag! Tweeledig in dit geval. 1 heeft deze dial zo allemachtig veel verschillende tinten dat het niet te doen is. 2, de kleur oranje op de kast leek me persoonlijk niet mooi en te flets.

Ik zag dat er al 52 mensen zijn die zich hebben gemeld op WuS maar we moeten nog stemmen op de definitieve. Ben benieuwd! Zodra dat bekend is kan ik ook met de overige varianten aan de slag! :grin:

Net als de 36mm overigens :innocent:.

2 likes

Weet wel zeker dat t amper contrasteren zal zijn.

1 like

Wat zijn ze mooi.:+1:t2:

2 likes

Bedankt Joost! Jij kan ook niet anders meer roepen nu je er 1 hebt geclaimd immers :innocent::wink:.

1 like

Hahah dat is wel een feit ja.

1 like

Zo dan. Die zien er lekker uit kerel :ok_hand:t3:

1 like

Potverdikke wat is dat mooi :clap:.

Ik kan niet anders zeggen dat goed bezig.

Oeh de perfecte maat voor mijn dunne polsen.

2 likes

Thanks man! :slight_smile:
Springt er 1 het meest uit voor je?

Haha thanks! Ben ook erg tevreden met deze nieuwe aanwinsten!

Exact! Voor mijzelf wellicht ook wel haha.
Al is het stiekem gericht op de vrouwelijke helft van de wereld :wink: .

2 likes

Eigenlijk de grijze. De meest saaie :grimacing:
Groen doet het hem niet voor me. Ik vind hem wel mooi maar het is niet mijn kleur.
De rest is allemaal tof. Vooral die blauwe lapis springt er lekker uit zeg :sparkles:

1 like

Haha het zal ook eens niet. Die wordt er toch het meest uitgepikt merk ik… Al denk ik dus wel dat lapis de meeste stemmen gaat krijgen.

Groen (malachiet) moet je wel in het echt zien. Dan komt hij er echt veel beter uit. Tijgeroog heb ik zelf opvallend vaak om eigenlijk en marmer is het meest “ingetogen”. Eigenlijk gewoon allemaal heel tof haha.

Maar thanks, mooie complimenten zo!

2 likes

Zo dan Mister @Brunmontagne , dat zijn echt wel mooie horloges zeg.
Je bent echt goed bezig, die groene en die grijze zijn echt wel mooi.
Misschien een idee om er een poll van te maken Pascal, benieuwt wat er dan als mooiste uitkomt. Wat een toeval dat ik weer even in dit topic kijk. Meestal kijk ik op “Brunmontagne only”, zou ik deze horloges toch bijna gemist hebben :smiley:

1 like

Thanks Ferry! Ben er zoals gewoonlijk ook erg trots op, maar het is nog mooier om het van jullie te horen natuurlijk. Jij mag ook wel een ervaringsdeskundige heten onderhand dus dat is helemaal mooi!

Ja leuk idee, ga je doen!

Haha ik ben niet zo goed in meerdere topics merk ik! Deze gaat al wat jaartjes mee natuurlijk maar ga zeker ook even wat delen in de andere.

1 like

5 likes

4 likes

8 likes

Lapis! :smiling_face_with_three_hearts::large_blue_circle:

7 likes

8 likes

De winnaar van de dial stemronde, lapis lazuli! :grin::large_blue_circle:

9 likes

:partying_face:

1 like

Mooi ook al stemde ik voor een ander. Hahah