Haha jij wacht met smart op de tijgeroog natuurlijk!
Eerst ga ik zorgen dat we een super gaaf horloge samen met WuS uitbrengen en daarna ga ik bepalen wat te doen met de rest. En over de rest gesproken…
Vandaag is de malachiet aan de beurt .
Haha jij wacht met smart op de tijgeroog natuurlijk!
Eerst ga ik zorgen dat we een super gaaf horloge samen met WuS uitbrengen en daarna ga ik bepalen wat te doen met de rest. En over de rest gesproken…
Vandaag is de malachiet aan de beurt .
Huppaa, daar is de winnaar van de stemming op WuS! De eerste nummers zijn alweer geclaimd dus ik ben benieuwd wat voor moois dit project gaat brengen .
Galaxy / Milky Way dial ?
Haha lijkt het wel op he! Deze dial is gemaakt van lapis lazuli .
Nog steeds het enige horloge wat ik heb en ook nog bijna dagelijks draag.
@Brunmontagne is de bezel eigenlijk apart te verkrijgen of zou ik die krasjes eruit krijgen met 1 of ander product?
Heerlijk om te lezen!
De bezels moet ik nog laten maken voor het grote publiek, dus ik heb ze nog niet op voorraad op dit moment.
Bezel eraf draaien en ondersteboven ronddraaien op de bovenkant van een schuursponsje.
Zolang je de krassen niet voelt met je vingernagel moet je een heel eind komen.
Als je de bovenkant van het sponsje lostrekt en op een harde ondergrond legt kun je goed druk uitoefenen terwijl je hem voorzichtig in 1 richting ronddraait.
Ga ik proberen! Dank voor de tip
Just beautiful.
Thankssss
Roderick, heb je je centen ondertussen al bij elkaar?
Mooi mooi mooi ,
Wanneer is dat ding regulier te koop ipv het gedoe met die andere site.
Wat ik wel jammer vindt trouwens is dat de lak op de kroon er afbladerd. (op mijn HF watch)