Haha lekker straight to the point. Toevallig loopt er een idee nu om deze dit jaar nog uit te gaan brengen. In een FB groep was dusdanig veel interesse in de tijgeroog dat ik heb geroepen: bij 20 verkochte/gepreorderde stuks komt hij er. Dus als je wil dan kan je mee doen
. Dat geldt overigens voor iedereen hier. In dit geval komen er 50 max zoals het nu lijkt.
Heb ik wel eens eerder gehoord, al heb ik het zelf slechts bij 1 van mijn horloges ook gehad (ik droeg hem nadat ik me had ingesmeerd met deet, geen goede combi). Ik heb eventueel wel vervangende kronen mocht het nodig zijn.
1 like
Hey Pascal,
Ja beetje direct idd. Ik heb geen facebook hahah en ook geen insta or X etc. Verders; is er niet meer interesse in die blauwe? Daar zou ik voor gaan namelijk.
Hahaha niks mis mee. Lekker helder gelijk.
De blauwe lapis is zelfs al te koop op dit moment. Weliswaar in preorder en de productie start op heel korte termijn. Ongeveer de helft van de 50 stuks is al gepreorderd.
De tijgeroog wil ik gelijk ook laten produceren al zal de officiële verkoop via de site daarvan pas plaatsvinden na levering van de lapis
.
1 like
Over je Brunmontagne showen gesproken… Gisteren was ik weer sponsor bij het golftoernooi VLM Open bij Golfbaan Heidemeer. Blijft mooi!
16 likes
Wel met een lege box huiswaarts toch Pascal, die 18 horloges waren zo weg mag ik aannemen 
2 likes
Hahaha zeker niet, dit zijn mij eigen immers
. Maar het was evengoed een erg gezellige en goede middag!
2 likes
Zelf ook nog een balletje geslagen en zo ja wat is je handicap? Zo nee, balletje geslagen op de midgetgolf zonder handicap 
1 like
Haha nee ik moet het weer opnieuw oppakken. Heb m’n GVB wel gehaald en meerdere rondjes gelopen. Maar echt spelen voor m’n handicap moet nog
.
1 like
Ik ben nooit verder gekomen dan midgetgolf, maar ja sta ook bekend als de sloper en die wil je niet op je Green 
1 like
Deze blijft heerlijk!! Afgelopen zaterdag was dit ook weer een horloge die veel mensen er uitpikten
.
1 like
Haha nice!! Welkom ook hier!! 
1 like
vandaag lekker jong nac kijken
7 likes