Show je Brunmontagne

Kan niet wachten tot deze knapperds klaar zijn! :large_blue_circle::innocent:

9 likes

Blijft toch ook gewoon erg lekker hoor, deze topper!

7 likes

5 likes

Lekker veel groen vandaag :grin::green_circle:.

9 likes

7 likes

:grin::large_blue_circle:

9 likes

Hemels mooi. :+1:

2 likes

Niceeeeee.

1 like

Thankssss :grin::innocent:.
Ze zijn in productie en kan niet wachten tot ik ze kan versturen/overhandigen :partying_face:.

Waar ik ook kom, de Lapis wordt er altijd uit gepikt.

Al blijft deze ook lekker hoor! :innocent:

3 likes

5 likes

Soms kijk ik nog naar mijn horloges en komt het besef van alles wat er de laatste jaren al is gebeurd. Blijft bizar en geweldig om te bedenken dat Brunmontagne gewoon een heus merk is geworden met al bijna duizend klanten wereldwijd.

Het maakt me trots en ik geniet er nog elke dag van. Maar ik ben zeker niet vergeten wat jullie hier op Horlogeforum allemaal al voor mij hebben betekend. Dus via deze weg, nogmaals bedankt voor alle mooie woorden, steun en enthousiaste reacties die hier in de jaren al voorbij zijn gekomen!

14 likes

Aangezien de reacties op dit horloge zo positief waren op de Rikketik gisteren… :grin:

7 likes

Ik stem vandaag de dag m’n horloges af op de tafel waar ik aan eet :grin:.

5 likes

Ik heb eigenlijk geen idee of er toevallig Tafelaars op Horlogeforum actief zijn… Maar gisteren een toffe bijeenkomst gehad tijdens de Halfjaarlijkse in Emmen!

Mooie gelegenheid om het Tafelhorloge te showen! :grin:

10 likes

Dacht vanochtend een busje horloges tegen te komen. Maar na 2 keer knipperen werd ik toch wakker. Het zal hobbydeformatie zijn :sweat_smile:

(To be fair zag eerst de website op de zijkant die helemaal aan elkaar geschreven was; lebrunmontage)

3 likes

Hahaha geweldig! Heb ooit wel aan reclame op de auto gedacht zelfs. Maar uiteindelijk leek het me toch niet zo heel verstandig :sweat_smile:.

1 like

Le Brun Montage zou er blij mee zijn als jij ook wat promotie op je auto verzorgt :joy:

1 like

Hahaha dat denk ik ook wel. Kreeg deze week ook al een foto doorgestuurd van een wijn die MontBrun als naam heeft haha. Kleine wereld zeg maar :wink:.

1 like

Dan ben je niet de enige :wink:

1 like