Zeker wel, maar bij ons mag je niet jonger zijn dan 40
Haha dan heb je het over de Roraty, Lions of 40’s club denk ik?
Laten we het maar bij de Rotary houden, past wat meer bij mij
De Roraty club is mij geheel onbekend
Hoi allemaal! Groetjes vanaf zonnig Malta!
Even een kleine hulproep, voor de mensen die zich nog niet hebben aangemeld… Ik heb recent in de nieuwsbrief benoemd dat ik een nieuwe reviewtool heb op de website en dat ik binnenkort iedereen een mail ga sturen die in het verleden een BM heeft gekocht met het verzoek even een review achter te laten, samen met een foto. Als je dat doet dan maak je kans op leuke prijzen die ik in januari ga uitreiken!
Daarnaast bestaat BM 1 januari 2024 al 5 jaar (!) . Dus morgen deel ik via die weg ook leuk nieuws!
Geniet van Malta, Pascal. Ik was daar voor het eerst in 1964. Wij waren daar met een vlootbezoek ( Marine dus ), tijdens de onafhankelijkheids feesten. Malta werd toen onafhankelijk en de Engelse vlag werd er gestreken. Bijna 60 jaar geleden. Waar blijft de tijd?
Tis morgen, dus kom maar door
Gelukkig nieuwjaar en genieten daar op Malta!
Prachtig eiland inderdaad! Ik heb begrepen dat het eiland flink veranderd is, vooral de laatste jaren!
Al met al een heerlijke tijd gehad zo rond de feestdagen!
@Sinned haha bedankt evengoed! Ondertussen weer thuis in het stormachtige Nederland, vandaar mijn verlate reactie!
Beste wensen nogmaals allen!! Zijn er mensen hier die de nieuwsbrief van gisteren nog hebben gezien?
Hi Pascal,
Ik heb niets gezien?
Geen nieuwsbrief tot nu toe ontvangen
Hebben jullie je daar in het verleden wel voor aangemeld via de website? Ik heb ooit een import gedaan van alle mailadressen maar soms glipt er wel eens 1 tussendoor haha.
Oh en check je spambox, daar komt hij ook nog wel eens in terecht…
Als je hem niet hebt ontvangen, stuur me dan even je mailadres via PB, stuur ik hem je handmatig nog even.
Tijdje afwezig geweest vanwege drukte. Maar ik ben er weer
Ik ben op 4 december voor het eerst vader geworden van een prachtige en gezonde dochter 🩷 Ik ben in de zevende hemel!
Welkom terug!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Mooie foto ook!
Aangezien het zo lekker heeft gesneeuwd vandaag, tijd voor deze .
Dank je wel!
En dat is de perfecte Brunmontagne Snowlook haha
Hi allemaal!
Een verzoekje vanaf mijn kant… Recent hebben veel van jullie als het goed is een mail van mij ontvangen met het verzoek een review achter te laten. Nou kan het zijn dat de mail in de spam is gekomen, je het niet gezien hebt of hebt gedacht “ik heb het horloge niet meer in bezit”.
Ik heb aan deze hulp namelijk ook een aantal leuke prijzen gekoppeld. Dus mocht je geen mail hebben ontvangen, een Brunmontagne hebben (gehad) en het leuk vinden om een review achter te laten + foto. Let me know! Alvast bedankt!
Daarnaast verwacht ik elk moment de Lapis en de Tijgeroog binnen te krijgen, kan niet wachten om deze te gaan afleveren en opsturen naar de nieuwe gelukkige eigenaren. Voor de lezers van de nieuwsbrief… Wat vonden jullie van het concept in de mail van 1 januari?
Heerlijk!
In goede orde ontvangen de mail trouwens. Lapis blijft de mooiste wat mij betreft.
Goed om te horen, bedankt! De lapis is komende week gereed voor verzending! Van de 50 zijn er nog 15 beschikbaar dus ben benieuwd hoe snel die over de toonbank gaan .
Wat vond je van het nieuwe concept?
Hi Pascal,
Concept als in; de opmaak van de mail in zijn algemeenheid? Niets mis mee toch? Of bedoel je iets anders?
p.s.
Ik neem aan dat er een tweede productie komt
Haha er komt geen tweede productie nee, net als met de HFLE houd ik me keurig aan de afgesproken aantallen .
Haha nee met het concept bedoel ik het nieuwe horloge concept! Dit is tot op heden nog niet online gedeeld, anders dan via de nieuwsbrief. Maar aangezien ik het hier nu al benoem kan ik er bijna niet meer onder uit om het hier ook te delen .
Over delen gesproken… Kijk eens wat er binnen is gekomen vandaag…
Zo gaaf om het verschil in elke wijzerplaat te zien! Aangezien het steen is, is er natuurlijk niet hetzelfde.
(En ja, ik moet de bezels nog wel uitlijnen . Deze zijn, net als bij de HFLE, vervangbaar!)