Show je Brunmontagne

Haha het moet net je ding zijn inderdaad! Gelukkig zijn er daar al wel een aantal van :wink:

1 like

Ik ging even in de tijd. Post van sept 20 :

Hij blijft eigentijds !

Volgende aankoop zal wel op staal zijn

4 likes

Ah cool! Blijft een mooi horloge, al zeg ik het natuurlijk zelf.
Door de jaren heen ook wel de meest verkochte, dat zegt ook wel wat natuurlijk :wink:

1 like

BAMM!!! JA dit is gaaf!!!

OEH NEE… Dit is niet okeee…

5 likes

Gaaf! Maar ik copy paste de mening van LaatsteMeneer.

Die chapterring geeft het horloge een heel ander uiterlijk. Tof ook dat zwevende Brunontagne met de schaduw op het uurwerk.
Een mooie canvas camoband zou er ook wel bij passen denk ik.

1 like

Thanks heren!! Leuk om te horen!
Helemaal gaaf dat jullie beamen dat het een heel ander horloge is zo.

De nieuwe kast is ook niet gepland met deze plaat en uurwerk hoor, al vond ik hem zelf eigenlijk best tof!

Wat voor band bedoel je precies? Canvas heb ik er al op immers!

1 like

De bovenste voor de zwarte kast en de onderste, iets lichtere, voor de normale stalen kast.

1 like

Interessant! Nog niet aan gedacht eerlijk gezegd! Ik zal eens informeren of zoiets ook mogelijk is. Vind hem wel er wel lekker uit knallen!

1 like

Met me horloge uit gedaan. Maar deze droeg ik vandaag.

3 likes

Blijft mooi! :partying_face:

Top combinatie zo!

5 likes

Bedankt!! Ik ben er nog niet helemaal uit of ik zwart of staal nou mooier vind haha…

1 like

Wat zegt hf ? Ik zou voor zwart gaan . My 2 cents :wink:

• Zwart
  • Staal
0 stemmers
2 likes

Ok ik doe mee voor zwart!

3 likes

Ok ok ok, zwart heeft vooralsnog een duidelijke voorkeur zie ik wel.
De 10 stuks die ik in onderdelen had zijn onderhand al vergeven in verschillende samenstellingen.

Ik denk dat ik er goed aan doe om, ondanks bovenstaande stemming, te gaan voor beide opties!
Uiteindelijk zullen veel mensen toch kiezen voor staal als “veilige” keuze.

Kortom werk aan de winkel. Ik zal snel foto’s laten maken van de beide varianten en deze beschikbaar stellen op de website voor preorder! Ik verwacht ze in Q1, met uitloop naar Q2 uit te kunnen leveren!

2 likes

4 likes

Blijft een gaaf horloge! Al zeg ik het natuurlijk zelf haha.
Laatste tijd de nieuwe zwarte skeletonized vaak gedragen, en het blijf toch gewoon een kloppend geheel zo in het zwart.

1 like

2 likes

Lekker hoor Joost!

Ik ben weer een dagje aan het uitproberen hoe dit mij bevalt…

Aangezien hier veel mensen zijn met ervaring met de Representor, wat vinden jullie? Clean, of juist mét accenten?

Deze kast is de eerste in geplande lijn die ik hier in NL heb laten maken. Wellicht wel leuk om zo het onderscheid aan te houden. Of misschien toch eindelijk zwichten en overstappen…?

8 likes

Clean all the way!

2 likes