Show je Brunmontagne

Ik hoop dat ik eind dit jaar nog een 36mm versie kan uitbrengen! Anders wordt het Q1. Ik denk dat ik in eerste instantie 100 stuks uit ga brengen in staal-blauw en/of staal-parelmoer/zilver. Al ben ik er nog niet helemaal over uit!

Ik heb een richtprijs in gedachten van €289,- op leder en €339,- met stalen band. Lapis zou gelijk al voor een flinke prijsstijgingen zorgen.

1 like

Ik ben altijd voor 42. Al moet ik eerlijk zijn een 40 van brun zit wel bijna als een 42.

1 like

Haha klopt. De 40 is wat subtieler, maar niet veel kleiner!

Vandaag de 38! :grin:

5 likes

9 likes

Afgelopen weekend weer mogen genieten van de Retailbeurs in de jaarbeurshallen in Utrecht.

Ontzettend veel positieve reacties gehad op mijn nieuwe concepten en natuurlijk het nieuwe horloge!

Toch ook wel eervol om daar tussen alle professionals te staan met je ontplofte hobby haha!

Ook gaaf dat je daar ook gewoon weer allerlei leden van HF tegen komt. Van mede-exposanten tot bezoekers. Weer veel leuke mensen leren kennen!

12 likes

Goed bezig !
Mooi om te zien hoe je ermee bezig bent!
Nu ik de foto’s zo zie… is een bronzen kast niet iets voor Brunmontagne?

1 like

Thanks!! :grin::grin:

Dat is zeker een goed idee! Iets waar ik ook zeker iets mee wil gaan doen! En dan doel je op de Representor? Of de nieuwe?

Heb zelfs een gesprek op de beurs gehad over het nieuwe horloge in geelgoud, zou ook wel gaaf zijn!

1 like

Cool!! Goede vraag… ik denk dat het bij beide goed staat haha!
Wellicht is het juist bij de nieuwe mooi om daar een speciale lijn in te houden…brons, titanium… niet het standaard zeg maar :grinning:

1 like

Er gaat onderhand wel een beetje veel tijd inzitten hè?

1 like

Haha dat is ook wel een leuk idee inderdaad! Al denk ik dat de robuustheid van de Representor zich er wel beter voor leent. Misschien leuk voor de aankomende Representor die in NL gemaakt wordt haha. Maakt het ook een beetje exclusief!

1 like

Hahaha zeg dat! Maar het is het allemaal zeker waard! :grin::innocent:

1 like

Het is al te lang stil hier haha!

9 likes

About last week!

14 likes

Ik moet zeggen… Hoe vaker ik 'm zie, hoe leuker ik 'm vind.

Dat is oneindig veel beter dan het omgekeerde :smile:

1 like

Hahaha dat is zeker een mooi compliment!
Ik snap je ook volledig, hij moest bij mij ook even “landen” en vind het nu helemaal top.

Was afgelopen week dus in Dubai en heb daar ook wat juweliers bezocht en het horloge laten zien. Keer op keer hoorde ik dat ze het konden waarderen omdat het gewoon echt wat anders is dan wat ze meestal zien. Ik ga daar uiteraard goed op haha!

Ben druk in gesprek achter de schermen om de productie van het nieuwe horloge te starten. Er komen dus 10 horloges met lapis als eerste uitgave. Bewust lekker klein! De eerste 4 zijn al gereserveerd zelfs!

Zo’n zin om hier mee verder te gaan!

2 likes

De mooiste dingen gebeuren vaak spontaan!

Zo heb ik een goede vriend van me, die al sinds dat hij de eerste zwarte Representor van me kocht roept dat hij de “friemeltjes” ook aan de voorkant van het horloge wil kunnen zien bewegen. Al die tijd hield ik hem de worst voor dat het wel een keer zou komen, maar dat het nog even ging duren.

Tot 2 maanden geleden… Ik bedacht me dat het eigenlijk best leuk kon zijn om een skeletonized versie van de Representor uit te brengen, want waarom ook niet. De eerste schetsen laten maken van de dial, op zoek naar een passend uurwerk en met mijn fabrikant besproken wat er mogelijk was. Na een zoektocht kwam ik uit op het feit dat de NH72 van Seiko ideaal past in de kasten van de Representor. Mijn fabrikant gaf echter aan dat de uurwerken schaars zijn en kon er niet aan komen helaas… Toch opdracht gegeven om 10 wijzerplaten te laten maken, want als ik er toch 1 voor hem maak… dan ook voor mijzelf en eventueel een paar anderen!

Via een andere partij uiteindelijk 10 uurwerken kunnen inkopen, en warempel… Deze fabrikant blijkt ook in staat om een unieke rotor te maken tegen leuke aantallen! Kortom, de uurwerken direct besteld… Rotor samen ontworpen en ik verwacht laatstgenoemde nu met een maand of 2 binnen.

Gisteren afgesproken met mijn horlogemaker om deze uurwerken te assembleren en op het laatste moment bedacht ik me ook nog dat het wel eens gaaf kon zijn om een zwarte kast mee te nemen, naast een stalen variant.

Goed lang verhaal kort, allemachtig… Dat ik dit niet eerder gedaan heb! Ik stuurde in mijn vriendengroep een appje rond met wat foto’s en men was er gelijk erg enthousiast over! Tijd om het dus ook hier te delen!

Ach… En als we dan toch bezig zijn…

Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden! Ik denk dat ik hem toch echt maar ga uitbrengen!

21 likes

Ik begin de dag op staal! :grin:

6 likes

Wauw :star_struck: fijn toch hoe zo’n ideeen een fysieke uitwerking krijgen . Ik heb in het verleden de blauwe gehad en vaak denk ik eraan terug om opnieuw eentje aan te schaffen. Misschien moet ik dan toch nog even wachten tot je deze uitbrengt :innocent:. Je LE tigereye staat me trouwens ook enorm aan . Daar wil ik nog wel wat fotos op de pols van zien. Succes met alles wat je doet .

1 like

Mooi maar geef mij maar eentje die aangekleed is met een mooi dial. :pray:

1 like

Wat een leuk bericht, bedankt!! Bevestigd dat ik met de juiste dingen bezig ben :innocent:. Welke blauwe heb je destijds gehad? :grin:

1 like