De reden ook om deze combinatie eens te proberen dus is omdat ik druk ben met het bedenken van de volgende stappen. Ik heb door de jaren heen een mooie collectie weten op te bouwen die ik nu eerst wil gaan uitverkopen voordat ik een nieuwe variant introduceer.
De malachiet en de grijze variant zijn erg gewild. Waar ik ook kom, mensen willen die twee varianten voor zichzelf. Daarnaast wil ik een dames lijn uitbrengen en is natuurlijk het geheel nieuwe horloge in de afrondende fase. Deze heeft ook nog geen definitieve naam!
Toch richt ik me dus nu nog even op de huidige voorraden en de verkoop hier van.
Ik ben zelf helemaal verliefd op de lapis dials. Dus ik denk dat deze combinatie op de lijst kan!
Lieve mensen, ik heb jullie input nodig!
Zoals jullie wel weten is de 40mm Representor een horloge geworden met verwisselbare bezels… Nou ben ik de laatste tijd veel bezig met allerlei verschillende ideeën daar voor. Voorbeeldje is uiteraard het tafel voor de Nederlandse Ronde Tafel.
(Ja ik heb ook een rose gouden geborstelde bezel met- en zonder stippen laten maken)
Soms valt het kwartje in eens… Ik had dit horloge in eerste instantie helemaal niet eens zo bedacht… Maaaaaaar, de mogelijkheden zijn dus eigenlijk eindeloos! Ik ben zoals ik zei druk bezig met allerlei ideeën en wil er eigenlijk nog meer mee experimenteren. Dus… Hebben jullie leuke suggesties om eens naar te kijken/over na te denken?! En dan bedoel ik geen 1-1 kopieën van andere merken uiteraard .
Let me know!!
Oh ja en voor wie het andere topic gemist heeft… Wat vinden jullie van deze nieuwe topper?!
Dit horloge blijft top, al zeg ik het zelf haha.
Krijg nog steeds zo vaak de vraag waar men dit horloge kan kopen haha…
Kreeg recent ook het idee opgeworpen van iemand om er een 42mm versie van uit te gaan brengen. Een soort re-edtition. Wat zeggen jullie er van? Bij de 40mm laten?
Mij ook! Ik was al bezig met een NL geproduceerd prototype van de 36mm, echter kwam ik er, uiteraard, achter dat de wijzerplaten niet passen die ik nu heb.
Kortom daar moet alles nieuw voor worden gemaakt. En aangezien de 36mm quartz qua prijs onder de huidige 40 en 42 automaten komt, gaat dat lastig worden.