Show je Brunmontagne

Nog een kleurrijk rondje vanavond! :large_blue_circle::orange_circle::red_circle:

9 likes

Prachtig exemplaar, deze Ronde Tafel-versie! Ik heb hem laatst mogen aanschouwen bij je stand op de Rikketikbeurs. Misschien moet ik deze, als oud-Tafelaar, ook maar eens bestellen :wink:

Voor vandaag heb ik de HFLE van 2021 weer om, ook een prachtding!

6 likes

Ah ja dat weet ik nog, leuk om eens kennisgemaakt te hebben!
Ik hou je zeker niet tegen hoor :wink: .

Het leuke is dat dit horloge tijdens onze numbermeeting zo positief werd opgepakt dat ik er zelfs 1 heb mee mogen geven naar Zweden, waar we nu ook een versie voor gaan maken! Het mooie is dat hij natuurlijk met een kleine twist (letterlijk) te veranderen is van TAFELHORLOGE (valt echt wel op) naar een horloge voor alledaags dragen!

Die HFLE blijft ook heerlijk, al zeg ik het natuurlijk zelf. Misschien dat ik er nog wel eens een 42mm versie van ga uitbrengen in de toekomst!

1 like

Heerlijk in het zonnetje. Wat draagt dit ontwerp mooi stabiel op mijn toch wel smalle en ronde pols. En die wijzerplaat is natuurlijk smullen.

12 likes

Zonnig weer schreeuwt om de lapis! :grin:

11 likes

Tijd voor de Epilogue! :grin::black_circle::orange_circle:

8 likes

Aangezien hij me weer zo goed bevalt… :grin::grin:

6 likes

Wat vinden jullie van deze combinatie!? :grin:

6 likes

The Wolf of Wallstreet is er niks bij!

1 like

Hahaha ik zie dat maar als een compliment!!

1 like

Ja! Moet het wel echt Lapis zijn hè.

1 like

Hier zie je hem nogmaals, en zie je met jullie kritische blik wellicht waarom ik een beetje “moet” spelen met de wijzers! Zonder zon dit keer. De gewone lapis is bijna uitverkocht dus vond het tijd om even na te denken over “whats next” :wink:. Deze plaat had ik “over”!

3 likes

Lekker combi hoor. Ik snap hem wel. Goud met zo’n dial combineert wel mooi. Lekker voor op het terras.
Krijg gelijk trek in pils :sweat_smile:

1 like

Dat is het sowieso! Deze combi is nog niet te koop, de stalen variant wel :grin:.

1 like

Haha thanks!! In dat geval, speciaal voor jou!
Vreselijk licht hier, maar vers van de pers!

3 likes

Haha. Cheers maat :beers:

1 like

Ja, betere foto. Markers worden dan ook goud?

1 like

Ik persoonlijk vind het veel te geel, hou meer van een tint donkerder of meer oranje goud.
Dit doet me een beetje denken aan Ankara-goud.

1 like

Goed om te horen. Ik heb deze dial ook gepakt omdat hij veel gouden accenten op de plaat heeft. Deze past daarom perfect bij deze kast.

Als deze combinatie er komt dan worden de markers zeker ook goud.

1 like

De kast is ook rose hoor, niet geel goud. Ik had net eerst een verkeerde foto geupload en deze daarna aangepast. De foto’s die je nu ziet geven een goed beeld van de kleuren in daglicht. De laatste foto is met heel beperkt licht :grin:.

1 like