Show je Brunmontagne

Haha er is er maar 1 van, dus zeker! :wink:

Dat is en blijft het leuke van smaak he. Voor iedereen geldt weer iets anders :slight_smile:.
Ik ben fan van alles wat je opnoemt haha. Al draag ik zelf stiekem bijna alleen maar staalkleurig.

Haha thankssss!! Dat zeker! Ik heb voor mezelf altijd een jubileum horloge in gedachten gehad, en dat is precies zo’n combinatie! Alleen dan écht geelgoud en de accenten op de kast ook ingelegd met lapis. En die gaat er komen, weet alleen nog niet wanneer haha.

1 like

Het zal wel een smaak kwestie zijn Pascal, maar die combinatie vind ik echt 3 keer niks. Gewoon een lapis lazuli dial in een stalen kast is m.i de beste combi :+1:

1 like

En zoals je aan de reacties merkt, beetje een hate it or love it model :stuck_out_tongue_winking_eye:. Het knalt net een beetje meer dan bv mijn goudkleurige PRX.

En is ook echt weer heel wat anders dan bijvoorbeeld de rosegouden Tsuyosa met de wijnrode wijzerplaat (plaatje even geleend van @Bourne ) .

Jij en ik zijn in ieder geval fan :wink::+1:

2 likes

Haha dat is zeker een kwestie van smaak! Het mooie van de lapis dials is dat elke, zoals bekend, anders is. Deze specifieke dial heeft veel “gouden vlokken” op de dial waardoor dit perfect past. Maar in een stalen kast doet hij het minstens zo goed natuurlijk!

Haha dat is het zeker! Het is sowieso een horloge welke in het “echt” pas het best tot zijn recht komt. Al zijn die 2 foto’s die ik deelde ook wel erg geslaagd vind ik zelf haha!

Dat zijn zeker mooie horloges! Inderdaad net even iets ingetogener dan de Representor.

Haha dat zeker!

2 likes

Ondertussen nog even de switch gemaakt daar deze! Ik begin hem steeds mooier te vinden! En dat zonder fatsoenlijke afwerking haha…

8 likes

Deze knapperd weer mee op pad gehad vandaag!

10 likes

Ai, deze wijzerplaat vind ik echt mooi.
De kleur maar ook de missende marker op 12.

1 like

Fijn om te horen, bedankt! Deze nieuwe dial indeling bevalt mij persoonlijk ook erg goed!

Gisteren weer een machtig mooie dag gehad met de mannen van de tafel, vandaag nog een dagje mee! :grin:

6 likes

NA’tje vandaag :star_struck:

10 likes

Gefeliciteerd!! Toevallig nummertje 25 die ik recent voorbij zag komen?

Dat is normaliter het nummer wat ik er zelf altijd tussenuit pak voor mezelf! :grin:

2 likes

Ja toevallig wel :sweat_smile: hij stond al een poosje te koop, maar had 'm nooit eerder in het blauwe gedeelte zien staan op de een of andere manier. Met deze prijs hoefde ik er niet over na te denken.

Mooi werk hoor, het is ‘mn eerste’… :sweat_smile:

1 like

Wat leuk zeg! Ik zag hem idd recent ook weer voorbij komen na een lange stilte. Mooi dat je op deze manier je eerste Brunmontage hebt weten te bemachtigen! Welcome bij de club. :wink:

Eerder was deze nooit te koop geweest en had ik hem zelf gehouden haha. Ik heb er onderhand echter zooooo veel dat ik er van ben afgestapt :rofl:.

1 like

Groene zondag! :green_circle:

6 likes

Gisteren tijdens een gezellige borrel met een gewaardeerde klant zag ik dit gave effect van de tijgeroog:

20240428_173324_1

Zooo gaaf! Al zeg ik het zelf natuurlijk!

Dus vandaag ook mijn eigen tijgeroog maar weer mee op pad genomen. :grin::tiger:

10 likes

Bij een feestelijk weekend van de Tafel hoort dit horloge uiteraard! :grin::ok_hand:t3:

7 likes

Groot feest inderdaad! Jij ook gefeliciteerd met het kampioenschap van PSV!

En een mooie uitvoering van de Brunmontagne👌

2 likes

PSV? :rofl:

Ik denk dat ik jou dus mag feliciteren en zelf uitkijk naar een volgend seizoen :rofl:.

Thanks! Stiekem vind ik hem zelf ook wel erg lekker. Die felle kleuren doen het goed! Misschien nog maar eens wat mee verder experimenteren haha.

1 like

Deze dan hier ook nog maar even neerzetten dan.

1 like

Ah anders was hij me ontschoten! Bedankt :wink:.

Even lezen!