Ik wou hier nog eens mijn HFLE posten, en nu zie ik dat er een leuk nieuw model aankomt.
Heel aparte lijnen van de kast. Goed bezig
Hier de HFLE dus
Blijft een heerlijk horloge! Goede foto ook!
Haha thanks! Weer heel wat anders he!
Nog genoeg werk aan te doen, maar het potentieel is alvast zichtbaar.
Vandaag weer een dagje mee op pad! Ik had nog helemaal geen wristshots gedeeld dus bij deze! Dit geeft ook wel mooi het lijnenspel van de kast weer.
Hallooooo mensen, wat een stilte hier haha. Wat vinden we van de lijnen van deze kast in daglicht?!
Rustig Rustig … happen naar de baas …
Ziet er goed uit, alleen even wennen, deze is eleganter naar mijn mening.
Moest even goed kijken hoe het glas liep, maar die zit weer mooi strak. Benieuwd om deze live te zien en voelen.
Leuk eindelijk een nieuw model
Gaaf die inkepingen in de zijkant, het vooraanzicht moet ik even aan wennen denk ik. Ben wel benieuwd naar het eindmodel met stalen band.
Heel vet, ook de zijkant van de kast!
, trek graag mijn eigen pad als het niet gaat als ik wil.
Dat is ook precies de bedoeling, dus zo te lezen is dat iig al duidelijk geworden haha. Snap zeker dat hij wennen is t.o.v. de huidige Representor.
Klopt! Zoals ik al zei moet hij nog worden nabewerkt zodat hij helemaal is zoals ik voor ogen heb. Dan komt ook het idee van het horloge écht naar voren, dat zie je nu nog niet. Maar je gaat hem zeker zien en ben dan ook heel benieuwd wat je er van vindt!
Bedankt iig!
Haha ja, ik vond het best lastig om met écht iets nieuws te komen na het succes van de Representor. En die was nog wel spontaan ontstaan uiteindelijk…
Thanks!! Dat snap ik helemaal. Hij lijkt “harder” qua lijnen op de foto dan hij in het echt is. Maar als hij straks klaar is dan moet hij elegant en toch uitgesproken gaan worden. De band gaat nog wel even duren ben ik bang. Net als de kast moet die helemaal, schakel voor schakel, uniek gemaakt gaan worden haha… Ik kijk er net zo naar uit als jij .
Thankssss!! Dat hoor ik uiteraard graag! Als hij écht af is wordt hij nog veel mooier!
Daar is geen woord van gelogen Pascal, nogmaals mijn nederige excuses voor de late reactie, had alleen mijn topic Brunmontagne only op volgen gezet . Het is een mooie kast geworden, zowel de bovenkant van de kast als de zijkant. Het is idd iets totaal anders dan de representor, maar toch weer iets unieks. Niets gejat van andere merken, gewoon echt weer een nieuw dutch design.
Geen lange lugs, waar de kleinere polsjes toch gelukkig van worden.
Ben benieuwd naar de band met wat voor schakels die komt.
Kortom, een leuk nieuw model . Nu alleen nog iets voor de dames, maar dat zal ook niet al te lang duren verwacht ik
Haha geen enkel probleem hoor! Dit is en blijft het echte BM topic in mijn ogen, hier staat mooi de gehele geschiedenis in . Dus volg deze ook maar snel haha!
Kijk dat lees ik graag! Het idee was dus ook om iets heel nieuws te creëren, iets wat zo te lezen goed gelukt. Het is nog best lastig om in dit wereldje steeds met wat nieuws te komen, maar ben trots dat het me lukt. Deze is met 38mm diameter en 45mm l2l idd ideaal voor de kleinere pols! Voor de toekomst overweeg ik wel om een grotere bij te voegen!
Nog even een snel kiekje!
Overigens is de kroon tijdelijk! Daar wil ik ook nog een passende nieuwe kroon voor. Maar hoe die er precies uit moet gaan zien ben ik nog niet helemaal uit… Dus suggesties zijn altijd welkom!
Mooi!
Bedankt!
Super!
Maar… deze zou nog mooier zijn met een gebold glaasje erin.
Moet bij deze kastvorm aan een bowtie denken btw.
Haha dat is een heel goed idee! Ik ben al enige tijd aan het kijken of ik een dergelijk glas kan gebruiken voor de kast omdat je dan écht elke lijn glooiend kan maken! Echter is het uitdagend omdat voor elkaar te krijgen zonder dat de kast weer een stuk dikker moet worden. Maar ik laat het idee nog niet glippen!
Haha naar aanleiding van de lijnen over de kast, en mijn idee wat ik er mee heb, snap ik dat zeker!
Ik bedenk me net, dankzij een tag van @GerardNijenbrinks, dat ik hier helemaal niks qua foto’s gedeeld heb van de Trademart beurs waar ik j.l. gestaan heb!
Even nog een paar kiekjes van die mooie dagen!
Bedoel je overigens iets in deze kleurcombinatie?
Was zelf even aan het stoeien met een rose kast en een lapis dial!
Exclusief
Heerlijke combi, al zie ik persoonlijk liever groen in goud en blauw in zilver kleurcombinaties.
Jaaaaaa geniaal . Daar kom je toch wel lekker mee binnen lijkt me zo!