Show je Brunmontagne

Of wordt dat weer een heel nieuw horloge?

1 like

Haha de dresser krijgt de naam Ambassador! Maar wie weet is dat zo mooi dat het er ook voor beide mag komen haha. Ondanks dat de Connector elegant is, is het toch echt meer een unique piece dan een ingetogen dresser :slight_smile: .

Ja dus :wink:. De ontwikkeling van de Connector duurt ook al anderhalf jaar nu, dus het is wel tijd om daar ook alvast mee te beginnen haha.

3 likes

Handwinder dan all the way

Ben heel benieuwd waar je mee komt.
Moet wel gezegd hebben…ik hou niet van de typeface van de 12, de rest vind ik klassiek en mooi

1 like

Mooi!

Het gaat snel ineens. Leuk om al die ontwikkeling te zien.

1 like

Exact! :slight_smile:

Altijd goed! Wat zou jij mooi vinden? Wie weet overtuig je me nog haha! Ik ben bewust voor een echt klassieke 12 gegaan, in tegenstelling tot de moderne 12 die ik normaliter heb.

1 like

Thanks man! Haha dat gevoel heb ik ook wel, er gebeurt ook echt een boel achter de schermen op het moment. Ik merk aan alles dat Brunmontagne de volgende stappen aan het zetten is. Ook qua lokale assemblage en samenwerking met meerdere fabrikanten/uurwerk leveranciers.

1 like

Dat ronde is mooi maar hij mag wel wat meer line boldness hebben van mij. :wink:

Past beter bij je merk denk ik

1 like

Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, heb je een voorbeeld?
Overigens wordt de 12 opgelegd, het logo en Dutch Design worden geprint :slight_smile: .

1 like

Ik zou net iets dikkere cijfers mooier vinden

In zo weinig woorden als ik kan…

Voorbeeld heb ik niet

1 like

Vind ik vet!

1 like

Ik snap je punt! Idee is ook niet gek, ik ga er nog eens naar kijken!
Al is de productie al gestart, dus dat moet snel haha…

Thanks!! Ben ook heel benieuwd hoe dat uiteindelijk gaat worden. Denk dat het erg strak zal zijn.

Ik vind dit dus wel mooi, ziet er echt elegant uit, precies passend bij deze dresser. Zo zie je maar weer, over smaak…

:ok_hand:

1 like

Mooi die 216 met subdeal in het blauw, een mooie sunburst doet de rest! :+1:
En een automaat… :wink:

1 like

Inderdaad smaak :stuck_out_tongue_winking_eye: gaf gewoon lekker ongevraagd mijn mening

2 likes

Haha dat heb ik inderdaad door de jaren heen wel geleerd. De “gebruikelijke” BM 12 is vrij aanwezig, dus vandaar ook de wens om hier voor een iets elegantere variant te gaan.

:innocent: :innocent:

Precies! Ik denk ook dat het een super mooie combi gaat worden. Houd er wel rekening mee dat de 216 dus een handwinder is, en geen automaat :wink: . Dee SW200 is dat wel, en helemaal met de BM rotor gaat dat echt super mooi worden.

En dat is precies de reden waarom ik, na al die jaren, nog steeds graag mijn ideeën op het forum deel. Alleen maar mooi dus! Dank er voor!

2 likes

Okeeeeeey, aangezien ik via PB al de verzoeken krijg om iets over de kast te delen, ik zal even wat inzichten geven. Het idee is ingetogen, wel met een BM element (bezels verwisselbaar) en toch elegant en chique. Ik wou een inkeping aan de zijkant, beetje vergelijkbaar met de Connector maar dat maakte hem gelijk te druk. Uiteindelijk daarom gekozen om de caseback en de bezel 1mm groter te maken om zodoende toch diepte te creëren. Uiteraard wel met een mooie soepele afwerking. Bezel en caseback polished, kast zelf gesatineerd.

3 likes

vraagje. De uur en minutenwijzer zijn, uh, hoe schrijf ik dit ‘duidelijk’ puntig/scherp. Zowel aan het uiteinde als bij het begin.

Kan de secondewijzer misschien in dezelfde stijl als de uur- en minutenwijzer? Of is dit lastig? Geen idee he :sweat_smile:

brun

3 likes

Dat is eigenlijk best een heel goed idee! Thanks! Ga ik nakijken!

3 likes

Creatief, vind ik leuk!

Benieuwd hoe ie er afgewerkt uit gaat zien

1 like

Goed bezig Pascal, hoopte nog dat je bij Rikketik zou zijn :+1:
Voor een vriendin vraag ik, waar blijft het damesmodelletje met een quartz uurwerkje :wink:. Wel met een Brunmontagne smoel natuurlijk :smile:
O ja en top dat je nu ook Sellita’s in de horloges stopt, ken een lid dat dit al lang geleden opperde :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like