Thanks!! Ik had er ook graag bij willen zijn, maar er kwam helaas privé wat tussen voor mij waardoor dat niet ging lukken. Volgende keer beter! Met een beetje geluk heb ik dan ook de nieuwe horloges gereed!
Haha het idee ligt al klaar, design is al gemaakt, het ontbeert me even aan de centen op het moment. Heb mijn prio’s even bij alle lopende projecten, maar daarna staat die bovenaan het lijstje! Komt er dus aan . Idd met Brunmontagne smoel - want 36mm Representor .
Haha jaa ik zie zelf ook wel weer uit naar die volgende stap! Van Japans naar Zwitsers, van Zwitsers uiteindelijk naar… Geen idee nog haha. We gaan het allemaal meemaken. Ik heb nog steeds geen haast.
Ik hoor als het goed is morgen of dat nog tot de mogelijkheden behoort! Heb immers al akkoord gegeven op de huidige designs maar ben het met je eens dat dat wel erg chique is! Goed meegedacht, bedankt!
Graag gedaan. En voel je zeker niet verplicht om dit te regelen . Was maar een idee / verwondering die ik bij meerdere horloges, waaronder nu de jouwe heb. Maar een vraag stellen aan de ontwerper van Citizen/Seiko enz is letterlijk te ver weg
Haha een verplichting voel ik niet hoor, maar luister wel altijd graag naar ideeën van anderen. Immers heeft dat Brunmontagne ook gemaakt tot wat het vandaag de dag is.
Ik kreeg net dit nog doorgestuurd, dus ik was nog op tijd met wijzigen haha.
Er wordt nog even een nieuwe render gemaakt. Zodra ik die heb deel ik hem hier graag.
Haha dat zijn uiteindelijk ook maar “gewoon” mensen he! Maar snap dat bij zo’n grote organisatie dat wat minder bereikbaar lijkt!
Aangezien het even duurt ben ik zelf maar even aan de Photoshop gegaan (klopt nog niet helemaal maar toch). Dit geeft wel een goed beeld! Top suggestie dus @solo. Wat vinden jullie?
ik zal mijn adres doorgeven waar je 'm tzt naar kan opsturen
geintje
Nee, oogt inderdaad meer in dezelfde stijl zo, nice .
Mijn autistisch brein gaat even aan sorry. De secondewijzer gaat nu ‘over’ het streepje heen. Of zou je willen dat die het streepje net aantikt? Of wordt dan de wijzer simpelweg te kort (of de streepjes kleiner maken kan natuurlijk ook). Vind het zo mooi dat de minutenwijzer precies op die puntjes tikt zeg maar.
Prachtig al zou ik zelf de subdial iets kleiner willen zien zodat ie niet of nét iets minder onder de grote wijzers valt.
Maar ik ga hem toch niet kopen dus luister niet naar mij
Das ook geen gekke suggestie! Veel aanpassingen kan ik niet meer doen, maar ook daar duik ik nog even in. Overigens klopt de bovenstaande render ook niet helemaal zie ik, het logo moet nog een tikkie kleiner.
Nou, ik durf het hier bijna niet te vertellen maar ik loop al een tijdje rond met dit ding en ik denk dat de eerstvolgende aankoop een upgrade van deze gaat worden
Hahaha zo blijven we bezig natuurlijk! Ik heb gisteren een “go” gegeven voor bovenstaande. Duurt zo’n 45 dagen max en dan gaan we zien hoe ze geworden zijn! Ik zie overigens vrij weinig tot geen reacties op de kast. Wat vinden jullie daar van geworden zo?!