Show je Brunmontagne

Ik vind die bezelrand wel gaaf. Verder is het altijd lastig beoordelen op een render. Zeker met dat zwarte glas. Het lijkt net een smartwatch.

1 like

Haha snap ik, je ziet geen enkel detail op zo’n render natuurlijk. Ik zal gaandeweg eens kijken of ik daar nog wat van kan laten maken waardoor je het beter kunt zien. Al verwacht ik binnen 2 maanden ook wel ergens iets van prototype(s) te kunnen laten zien. Hier overigens nog 3 tekeningen:

Wordt lekker druk zo, nieuwe skeletons bijna klaar, Connectors bijna klaar, werken aan de nieuwe Ambassador… Mooie dingen!

1 like

Dat ziet er mooi uit. Ik zou zelf nog… nee geintje :stuck_out_tongue:

1 like

Dat is een understatement :joy:

Logo/naam is wel mooi zo. Precies in lijn met de 11 en 1. Nice

1 like

Zou mss t brunmontagne logootje weglaten. Is wat iel icm de naam en wat minder minimalistisch dan alleen de naam.

Van mij persoonlijk hoeft de 12 ook niet.

2 likes

Eens. Iets té …

1 like

:rofl: :ok_hand:

Hahaha goed zoeken! Maar thanks! Dat is idd precies hoe ik het in gedachten had. Nu afwachten hoe het in de praktijk gaat worden! :slight_smile:

Het is ook voor het eerst dat ik het logo op de wijzerplaat zeg. Denk dat het op deze manier wel mooi subtiel is, maar wie weet is Brunmontagne alleen uiteindelijk wel mooier, we gaan het zien.

Ik heb ook nog een tijdje getwijfeld over de 12, maar zonder wordt het denk ik wel heeeel steriel. Heb nu mijn go hier voor gegeven, dus ga er niet teveel meer aan aanpassen. Maar wie weet heb je wel gelijk, net als

En kies ik er bij de volgende oplage voor om het weg te laten :slight_smile: . Thanks voor de feedback!

2 likes

7 likes

Nice @joostvv2! Geloof het of niet… Ik draag er ook één vandaag! :grimacing:

6 likes

Nee dat had ik niet verwacht. Hahahah

1 like

En weer wat nieuws! De custom rotors voor de Sellita uurwerken zijn klaar :heart_eyes::ok_hand:t2:

7 likes

Als ik zo je rotor bekijk, zou je beter een 3 kunnen overwegen. Lijkt erg veel op je ‘B’ :wink:

1 like

Hahaha goed punt. Dan had het een B, een M (want het zit er beide in) én een 3 geweest :wink::ok_hand:t2:

Ik had al unieke rotors voor de NH uurwerkjes, maar deze voor de Sellita zijn nóg mooier afgewerkt. Zeer geslaagd!

Kijk, en zo’n logo hoort dus ook op de wijzerplaat! :+1:
Zoals ik al opperde, iets groter dan je naam op de voorkant…

1 like

Ik heb er lang voor gekozen om het logo alleen op de kroon terug te laten komen. Nu dus ook in de rotor en op de voorkant.

Ik heb er zelf wel een voorkeur voor om het kleiner te laten. Die worden dus nu gemaakt zoals het laatste design wat ik deelde. Maar wie weet komt er in de toekomst een design waar het logo prominenter aanwezig zal zijn! :grin:

1 like

7 likes

Hoppaaaa, deze dials zijn alvast klaarrrrrr. En ik vind ze zelf echt super mooi geworden. Nu nog “even” wachten op de kast en het uurwerk haha… Heb er ook al een mooie passende lederen band voor… De Ambassador begint ook vorm te krijgen dus.

Vandaag ook een update gehad over de Connectors. Daar was helaas was vertraging ontstaan. Maar zoals het nu lijkt zijn die komende week gereed! :partying_face:

12 likes

Wat een diepe dial zeg. Prachtig!

1 like

Ziet er inderdaad super goed uit!

1 like

Thanks mannen! :grin:
Kan niet wachten om het gehele horloge met jullie te delen!

Net als de Connector overigens. Heb net beelden gezien van het horloge samen met de titanium band, zooo gaaf! :partying_face::partying_face:

1 like