Heb je goed gedaan Pascal, is toch heel anders dan de representors dus mag je er best wel een klassieke twist aangeven
Thanks! Precies het idee er achter inderdaad .
Toch qua indeling nog herkenbaar als een “Brunmontagne dial”.
Nu nog “even” wachten tot de kast klaar is en Sellita mij het uurwerk opstuurt en dan kunnen we hem in elkaar zetten.
Daarnaast verwacht ik volgende week foto’s te kunnen delen van de Connectors, die zijn echt super mooii geworden!
we wachten in spanning af
Ik ook .
Heb stiekem al wat beelden gedeeld met klanten en vrienden en de reacties zijn erg positief.
Nog even geduld, dan deel ik het hier uiteraard ook graag!
Wij zijn je vrienden van HF!
Hahaha absoluut! Maar ik wil er graag even goede foto’s van maken als ik het hier ga delen …
Inderdaad heel mooi geworden Pascal.
Thanks! Kan niet wachten om het hier te kunnen delen …
Gaaf! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Wat was dat een leuk project om te doen zeg!
Welk uurwerk zit daar nou in?
Die rotor is top, maar waarom geen NH38? Ik vind die ghost date setting altijd zo, kweenie, onnodig.
Haha snap ik. Maar het aantal mensen dat zo denkt is dusdanig klein dat ik gekozen heb voor uniformiteit.
En wij kunnen niet wachten tot je de foto’s hier deelt
Haha het probleempje is… Ik zit midden in onze verhuizing! Dus heb nog geen fatsoenlijk moment gehad om er goede foto’s van te maken…
Maaaar… Een kiekje zo tussendoor kan uiteraard wel! De betere foto’s volgen nog!
Ik ben erg tevreden met het resultaat …
Speciaal voor de mensen die benieuwd zijn, even een linkje!