Show je Brunmontagne

:heart_eyes::innocent:

5 likes

Heerlijk in het zonnetje!

8 likes

Even gezellig een drankje doen met @SebastiaandeJon!

6 likes

Prototypes zijn er om mee te experimenteren natuurlijk! Hij lag al even stof te happen, dus tijd om weer wat nieuws te proberen!

Wat vinden jullie? Geslaagd? :grin:

5 likes

Ja prima geslaagd, skeleton is niet mijn ding maar ziet er aardig uit imo

2 likes

Nee helaas, dit doet afbreuk aan het horloge en de afleesbaarheid. Het design van de band van de VC 222 zou heel cool zijn. Niet origineel maar wel mooi haha

2 likes

Thanks! Vind hem idd lekker speels zo. Past eigenlijk ook best in deze kast. Dit is weliswaar het prototype en dus iets donkerder/matter dan de uiteindelijke Connector, dat helpt ook denk ik.

Haha ach het is toch vooral gewoon een sieraad? :wink:

Die band zou zeker gaaf zijn, maar, wat je al zegt, niet origineel. Sowieso vind ik VC erg gaaf!

Ik neig naar “niet”. Het uurwerk is niet bijzonder mooi of speciaal, dus dan hoef ik het ook niet te zien, dan kijk ik liever naar een mooie wijzerplaat.

1 like

Ja en nee. Ik zie hem wel voor me als skeleton maar icm dit uurwerk en de plastic chapterring zou ik hem laten liggen. Een skeleton moet echt op alle vlakken perfect zijn anders is het hem gewoon niet.

3 likes

Ik ben nog steeds voor deze:

maar dan met verschillende kleuren en patronen wijzerplaten.

Haha wellicht had ik even iets moeten verduidelijken… In mijn prototype passen de uurwerken van Seiko, de Zwitsers passen er niet in. Andersom past uiteraard dit uurwerk niet in de uiteindelijke Connector. Het idee was om te kijken of de kast zich leent voor een drukker skeletonized uurwerk en ik denk dat het antwoord daarbij ja is. Mocht ik er ooit een dergelijke variant van willen maken dan wordt het sowieso een Sellita SW200-1 S.

De Connector blijkt toch een sportief GADA horloge te zijn geworden. Eigenlijk een beetje net als de Representor, dus is het leuk om te kijken wat voor “gekke” dingen ik er mee kan doen.

Haha kan ik me voorstellen! Wat zou je er in willen zien?
Ik heb hem even gedragen met de chiquere plaat van de Ambassador maar was toch wel blij dat hij weer terug was naar deze plaat.

3 likes