Titanium, canvas oogt mij te goedkoop voor een horloge in deze prijsklasse.
Mooi compliment, dankje! Ook precies zoals het bedoeld is. ![]()
In het echt overigens nog een stuk mooier dan op de foto’s. Maarja dat geldt voor vrijwel al mijn horloges haha…
Geldt voor zo’n beetje alle horloges, zeker omdat ze vaak gefotografeerd worden met een telefooncamera die een vertekend beeld geeft van de proporties en afmetingen
Ah goed om te horen! Zinvolle feedback! ![]()
Haha klopt! Maar bij je eigen horloges valt het net iets meer op denk ik
…
![]()
Jup! Heeeel mooi geworden! ![]()
![]()
Laat zien dan ![]()
Binnenkort ![]()
Ach vooruit! Ik heb hem immers hier ook voor het eerst bij me om hem te presenteren aan het publiek! ![]()
Ziet er perfect uit ![]()
![]()
Bedankt Michel! ![]()
Gelukkig kreeg het horloge vandaag erg veel positieve reacties. ![]()
Ziet er mooi uit man. Wel heel iets anders dan je andere ontwerpen die toch iets meer in het oog springen.
Wat zijn de afmetingen?
Snap ik! De Representor en Connector zijn wellicht iets meer uitgesproken maar ik zocht voor de Ambassador meer naar een echte dresser.
Dat betekent eigenlijk “niet te gek”. Het is een dresser geworden met toch een beetje een industriële doch chique look. Je moet hem maar eens in het echt bewonderen als de mogelijkheid er toe is.
De afmetingen zijn 39mm voor de bezel en caseback. De kast zelf is 38mm. Kast is gesatineerd en de bezel en caseback gepolijst. Het geheel is 9mm dik/dun en het uurwerk is de SW216 van Sellita
. Lug2lug is overigens 46mm!
Ik ben iig weer trots op hoe hij worden is haha!
Prachtig Pascal!
Een dresser die toch ook sportief oogt. ![]()
Mooi compliment! Bedankt Paul! ![]()
Mooie afmetingen en specs ![]()
Het is wel een mooie aanvulling op de andere modellen en een mooie manier om een bredere markt aan te spreken.
Dat mag je zeker zijn!
Thanks! ![]()
Thanks! ![]()
Merk hier op de beurs ook dat mensen dat ook vaak zeggen. Helemaal als ze hem ook even hebben kunnen passen.
Precies! Dat is ook helemaal het idee. De Representor is natuurlijk een toegankelijk geprijsd sportief/gada horloge en de Connector is een meer elegante en sportieve verschijning met hogere specs voor de liefhebber. De Ambassador is weer een heel ander horloge. Handwinder, chique maar toch wel net iets robuuster dan de gemiddelde dresser. Best een leuk pallet aan smaken zo haha.
Thanks! ![]()