Show je Brunmontagne

Strak!

1 like

Thanks man! Tussen alle lopende projecten door is het wel gaaf om deze ook uit te kunnen gaan brengen! Het wordt ook geen limited edition maar een reguliere uitgave. Hierdoor is hij ook wat schappelijker geprijsd :slight_smile: .

1 like

Deze moet je ook ooit nog eens uitbrengen :wink:
Die had ik toen “ontworpen” als HFLE.

3 likes

Oh jaaa, die herken ik nog. Net als jouw licht blauwe secondewijzer destijds! :grin:

Die oranje secondewijzer zie je ook terug op de epilogue en de (op verzoek) skeleton!

1 like

Ohja. Die was ook leuk.

1 like

Haha zeker! Aangezien de HFLE toen met oranje- en blauwe secondewijzer is uitgebracht heb ik dus eigenlijk al naar je geluisterd! :wink:

Is er eigenlijk al een idee voor de volgende HFLE? Was wel een leuk project destijds haha!

1 like

Inc leuk eindproduct.
Horloge is nog altijd een vaak gedragen stuk.
Wel ondertussen ingepikt door vrouwlief.

2 likes

Ahh wat mooi om te lezen, thanks man!
Word zelf ook nog altijd blij van het horloge. :grin:

1 like

De andere zijn er ook allemaal nog
Groen rose
Groen staal.
De.jongens dragen het geregeld.
De oudste is nu zelf serieus de hobby ingedoken maar jou piece is bij hem een blijver…

1 like

Wat gaaf! Je vertelde er jaren geleden al over, maar dat ze er nu nog steeds blij mee zijn, dat maakt me helemaal trots! :innocent:

Leuk dat je het deelt ook, bedankt! :grin:

1 like

Ik meen dat ik hem al eens gedeeld had hier tijdens de laatste Retailbeurs, maar mán… wat een mooi horloge is dit geworden!

Meet the Ambassador, de eerste dresswatch van Brunmontagne! :innocent::grin:

38mm kast, 39mm caseback en bezel en 9,5mm dik! Daarnaast de eerste handwinder met een Sellita SW216. Heerlijk!

Het prototype is nu klaar en ik wou nog even rustig bedenken hoe ik hem zou introduceren… Aangezien echter meerdere mensen niet konden wachten heb ik hem toch maar alvast op de site gegooid!

Ik ben weer lekker trots zoals altijd! Ook op de nieuwe site die sinds kort live staat! Hoor graag wat jullie daar ook van vinden :innocent:

15 likes

Ziet er prima uit! Fijn dat je voor een handopwinder hebt gekozen.

1 like

Dankjewel!! :grin::grin:

Ja een handwinder hoort wel bij een dresser natuurlijk!

Ook komt er een variant met een automaat. Custom rotor daar op en een “clean” dial zonder de subdial. Gaat ook erg mooi worden. Verschillende bezel opties en het wordt weer een echte BM! :grin:

Door te spelen met de bezel en caseback kunnen we daar dezelfde kast waarschijnlijk voor gebruiken!

Voor nu eerst even de focus op deze knapperd!

3 likes

Wat ik al zei op Instagram: Chique! Heel mooi. Gefeliciteerd.

1 like

Like enorm

1 like

Mooi compliment Bert! Bedankt! :innocent:

1 like

Haha thanks man! :raised_hands:t3::raised_hands:t3:

1 like

Black on Black :black_heart::smiley:

4 likes

In real life gezien op de BWF.
Mooi horloge hoor, knappe lijn.
Ik twijfelde en ben uiteindelijk voor die stoere zwarte :point_up_2: gegaan. :yum:

1 like

Haha en dat is een meer dan goede keuze! Nu heb je immers nog wat te wensen over :face_with_hand_over_mouth::ok_hand:t2:. Plus deze kon je gelijk meenemen natuurlijk :wink:.

Thanks! Bij de evenementen en beurzen van de laatste tijd hoor ik veel positieve reacties op de Ambassador!

Aangezien de preorder is gestart voor de eerste, zal ik de komende tijd even nadenken over anderen varianten naast de blauwe. Zijn er nog mensen met tips of ideeen hier?

1 like