Show je Brunmontagne

Via AI kwam ik al uit op deze varianten (jammer dat hij nog steeds niet alleen een kleur kan aanpassen haha)… Kortom het is slechts indicatief!

8 likes

Deze hebben de look & feel die mij zo aantrekt bij vintage horloges. Zo ga je mij waarschijnlijk wel een keer over de streep trekken.

1 like

Haha kijk dat hoor ik natuurlijk graag!
Is dat overigens iets specifieks of de looks in het algemeen?

De eerste variant van de Ambassador wordt iig deze!

12 likes

Staat daar nou Beunmontagne :joy:?

Op zich begrijpelijk voor een AI gegenereerd ontwerp

6 likes

Get a grip montagne

1 like

@Brunmontagne Ik vind die off white wijzerplaat het mooist :slight_smile:

Ik denk dat daar ook de charme zit, dat monochromatische

2 likes

Hahaha jup! Die is voor in de weekenden. Had eigenlijk zwart moeten zijn :wink::ok_hand:t2:

1 like

Thanks! Ik zal hem eens even serieus uitwerken! Ben het wel met je eens namelijk :grin:.

Niet verkeerd. :sunglasses:

Kijk! We geraken steeds dichterbij! :wink:

2 likes

Ben het helemaal mee eens. :+1:

1 like

Haha dan moet ik dus maar eens een goed design in wit laten maken! Heb al een aantal designs waar ik zelf helemaal weg van ben. Die zal ik binnenkort ook maar eens delen :grin:

4 likes

Ben heel benieuwd :grin:

1 like

Even geduld nog haha! Ik moet eerst nog even trechteren namelijk, het zijn nog iets te veel opties :wink:

1 like

Ik heb geduld hoor, als je maar opschiet hahahah. Nee, ik wacht rustig af. Was in Zwolle bij een schoenenwinkel en zag een folder liggen. Was leuk om te zien dat die schoenenwinkel de relatie legt met andere luxe producten.

1 like

Hahaha ik ben nog even wat zaken aan het afronden (privé) en dan heb ik binnenkort beduidend meer tijd om alles in orde te maken! Dus ik vraag je toch nog even geduld te hebben haha.

Ah ja klopt! Daar ben ik vorig jaar geweest bij een leuke bijeenkomst inderdaad! Mooi dat ze de folders nog steeds hebben liggen. Leuke zaak en dito mensen!

1 like