Show je Brunmontagne

Blij dat te lezen Bas!! :ok_hand::grin:

Kleine update overigens voor wat betreft de huidige range!

Ik heb besloten dat ik de originele Representor, de Rood/Zwarte, als een echte special in wil zetten.
Dit omdat ik merk dat ik er erg veel plezier aan beleef en het origineel net even wat unieker wil maken.

Dit betekend dat dit horloge een eenmalige uitgave zal zijn van 50 stuks maximaal.
De overige horloges zijn later, weliswaar niet meer gelimiteerd, evengoed als nog te bestellen tegen de “normale” prijs. Natuurlijk zijn de bezitters van de huidige range van Representors wel voorzien van een heel uniek exemplaar! :slight_smile:

6 likes

Als je dan toch bij de heren van Horlogeloods bent… Dan gelijk maar even snel de faciliteiten gebruiken :innocent:

5 likes

En bij thuiskomst een pakketje van @Taconew in de brievenbus :heart_eyes::heart_eyes:… Even een kiekje met mijn eigen collectie die Ik draag! Kunnen ze iig mee op vakantie binnenkort :grin:.

8 likes

Hallo Brunmontagne liefhebbers en uiteraard ontwerper Pascal,
Ik weet pas van het bestaan van dit merk sinds de aandacht op FHM twee weken geleden. Ik was diep onder de indruk en heb gelijk de blauw/zilver uitvoering besteld die ik persoonlijk het mooist vind. De volgende dag al in huis en gelijk omgedaan. Draagt heerlijk en heeft een prachtige uitstraling.
Gisteren keek ik nog eens op de Brunmontagne site, omdat ik ook de zwart/rode mooi vind. Ik werd eerst in verwarring gebracht, omdat ik las dat deze gelimiteerd blijft tot 50 stuks en niet na te bestellen is, terwijl dat volgens mij eerst wel zo was. Ook de prijs was volgens mij iets omhoog gegaan. De gedachte dat het bij 50 stuks blijft trok mij over de streep ook deze te bestellen. Na bestelling zocht ik op internet naar meer info en kwam ik op dit forum terecht hetgeen ik van begin tot eind gelezen heb. Daar zag ik aan het eind dat Pascal recent heeft besloten deze uitvoering te limiteren tot 50 stuks. Het initiatief van de Brunmontagnedag draag ik een warm hart toe temeer omdat mijn jongste dochter op die dag jarig is. Heb dan alleen een luxe probleem. Twee Brunmontagnes!

10 likes

Welkom op het forum en veel plezier met je nieuwe aanwinsten. Leuk dat je er gelijk 2 hebt.
Heb je al foto’s? Daar zijn we gek op😊

2 likes

De zwart/rode moet nog komen!

3 likes

Toffe collectie :innocent:

1 like

Goedemiddag Freek!

Allereerst welkom op het forum en uiteraard (wederom) welkom als Representor bij Brunmontagne :grin:.
Ik vroeg mij al af welke weldoener me zo mooi op weg aan het helpen was, maar hier ben je dus :face_with_hand_over_mouth::wink:.

Erg leuk dat je naar aanleiding van het bericht op FHM bij mij, en het forum, terecht bent gekomen. Heel erg bedankt voor je enthousiasme en vertrouwen in ieder geval!

De “originele” Representor is inderdaad naar je onderweg! Heb hem gisteren gelijk verstuurd. Fijn dat je hier wegwijs bent geworden met het idee achter de Rood/zwarte versie. Dit zal inderdaad een heel unieke uitgave zijn. De overige kleuren zullen op “reguliere” basis terugkomen, deze blijft bij een eenmalige uitgave.

Ik mag er dus van uit gaan dat je volgend jaar present bent bij het geweldige initiatief van @SybrenAnne :stuck_out_tongue_winking_eye::ok_hand:. Mooi dat de dagen samen vallen zo!

I feel you there! Moet je je eens inbeelden wat voor probleem ik zelf heb met de keuze tussen 4 versies :rofl::wink:.

Bedankt voor je leuke reactie in ieder geval!

4 likes

Greep ik vanochtend toch ff mis toen ik de Representor uit de doos wou vissen.
Was even vergeten dat ik hem helemaal niet meer heb :unamused:
Jammer want ik ben vandaag M.I.B. :sunglasses:
Gelukkig had ik een alternatief :sweat_smile:

Hahaha dat is balen :wink:.
Kan wat voor geregeld worden hoor :face_with_hand_over_mouth:.

Ik ga vandaag lekker vol op rood!
Morgen lekker vakantie vieren op Curaçao, ik zal proberen een tropisch kiekje te delen haha.

Komende week heb ik trouwens een leuke actie voor de mensen die nog twijfelen! Check Instagram of Facebook voor de code! :innocent:

3 likes

Even een zonnig sunburstje voor tussendoor :grin:

4 likes

Ik heb 7nato’s overgenomen van @Spierbundel passend op mijn @Brunmontagne. Als ze binnen zijn volgt hier de representor banden show z.s.m.

1 like

Niet meer heb?

1 like

Nope. Hij is alweer weg. Ligt overigens meer aan mijn wispelturigheid dan aan het horloge zelf hoor.
Zelf was ik niet zo gek van nato op het horloge.

Een goede canvas daarentegen :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Ben benieuwd!! :ok_hand::grin:.
@GiveMeYourDough die foto’s blijven top! :heart_eyes:.
Wellicht dat je wispelturigheid je nog een terug brengt hehe.

De stalen banden zijn trouwens in productie! Die hoop ik februari te kunnen gaan uitleveren :innocent::tada:.

Gooi er ook nog even een crosspost tegen aan! Heb even gewisseld haha…

1 like

Haha, heb je er een ander horloge in gephotoshopt?

1 like

:rofl::rofl: neuh heb gewoon mn hele collectie meegeslingerd haha.

En daarnaast nog amper van mn plek af geweest vandaag :wink:.

1 like

Haha, lekker relaxt hoor. Neem er één van ons :tropical_drink::beer:

Haha @Brunmontagne bij jou is het beter weer​:sun_with_face::sun_with_face: