Show je Brunmontagne

Ja klopt :rofl::rofl:

2 likes

Mooi !

2 likes

Mooie foto’s van een mooi product! Super, nu afwachten hoeveel banden per seconde deze Representor gaat halen :joy:

2 likes

Mijn vrouw heeft de normale maat in zwart kan heel :+1:

2 likes

Mevrouw Post heeft polsjes van net aan 15cm.
Geeft een beetje dit effect bij haar :rofl::
images

1 like

Als ik me dan bedenk dat de mijne 15,5 zijn, dan besef ik me weer echt heule smalle polsjes te hebben :rofl:.

Gelukkig heeft dat wel geleid tot een horloge dat erg makkelijk draagt haha!

2 likes

Ik vind hem zeker niet te groot. Maar ik heb ook niet de smalste polsen met mijn 20-21cm.

1 like

Kan best hoor, op de damespols…

6 likes

Kan prima inderdaad :grin::ok_hand:.

Jij bent al op kantoor zo te zien… Ik sta lekker vast op maandag ochtend haha…

3 likes

7 likes
11 likes

Zozo, je hebt er serieus werk van gemaakt. Leuk hoor.
Ik weet niet zeker of je verhaal over waterdichtheid klopt. 100mtr betekent volgens mij niet dat je er 100 meter diep mee kunt duiken.
Verder leuk gedaan.

Het valt me wel op @brunmontagne dat alle bezitters van een Representor zich ook echt als ambassadeur voor het merk opstellen. Missie geslaagd als je het mij vraagt :ok_hand: Leuk om te zien.

6 likes

Leuke review Casper!! :ok_hand::grin:.
Dat van de datum is een bewussie haha… Kan ik mooi inspelen op de vraag voor met- en zonder aanduiding :wink:.

Volgende keer nog wat close ups maken en het is helemaal af :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ik zou sowieso niet gaan zwemmen met een lederen band, verder is het vooral indicatief inderdaad :wink:.

Nou daar zeg je wel wat! Ik ben daar misschien nog wel het meest trots op aan dit hele verhaal. Met een hoogtepunt in @SybrenAnne zijn initiatief van de officiële Brunmontagne dag :rofl::ok_hand:. Geeft wel veel energie om hier een (nog) groter succes van te maken!

4 likes

Zoiets?

5 likes

Leuk gedaan Kasper! Thanks :+1:t2:

2 likes

Wauw!! Ja absoluut!! Meer van dit aub! :ok_hand::grin::grin:

1 like

Ik zou hem ook een stuk mooier vinden met gelumede indices, meer contrast met de donkere wijzerplaat. Maar misschien maakt dat hem met de huidige vorm van de indices iets te “Panerai-achtig”.

2 likes

Bij mijn volgende reviews zal ik dit punt meenemen. :blush:

1 like


Weer veel te druk met mijn andere horloges geweest maar wat blijft ie :+1:

6 likes