Show je Brunmontagne

Hahaha goed verhaal. Lekker kort ook ;).
Ik zeg: succes met gooien haha.

Niet te lang wachten overigens… De staal blauwe is onderhand bijna uitverkocht :innocent:

2 likes

Nog even een fototje dan :grin:

6 likes

Haha mooi verhaal. Ik ken de formule maar kort samengevat komt het er op neer dat je gewoon dat horloge moet kopen :rofl:

3 likes

Vergeef me mijn Photoshop kwaliteiten, eigenlijk is dit meer “phoneshop” waarbij een rechte lijn met je vinger trekken al een hele opgave is. Maar wat vinden jullie van een kleurtje in de geheel zwarte Representor?


9 likes

Nice :+1:

3 likes

2 likes

Is wel ok denk ik.

Laatst zat ik te denken dat andere opgelegde indices misschien ook wel zouden staan. Wat denken jullie?

3 likes

Ik vind hoe ze nu zijn wel echt bij het horloge passen.
Misschien met een klein streepje lume in het midden. Ik denk dat rechthoekige indices to much zijn i.c.m. de harde rechte lijnen van de rest van het horloge.

3 likes

Haha ik vind het best wel gaaf eigenlijk!! Vind de kleur blauw icm zwart al wel langer gaaf! Krijg wel mooie inzichten dankzij jullie allemaal hier! :innocent:.

Misschien best een leuk idee om, mits ik de middelen ook heb om het uit te voeren, er eens wat mee te gaan doen hier! Dat ik een aantal van de suggesties/ontwerpen dan door voer in een nieuwe gelimiteerde versie… He wacht… Zoiets bestaat al geloof ik :innocent::face_with_hand_over_mouth:.

@Chillekasper vind de suggestie zo gek nog niet! Wat @GiveMeYourDough zegt zit ook wel wat in… Ik zal eens een design maken binnenkort met het idee ;).

@andrepost strakke foto Andre!

3 likes

Daar heb je idd een goed punt. Letterlijk dezelfde indices overnemen lijkt mij ook niet mooi bij nader inzien.

2 likes

Maar wat denk jij van indices die een zelfde vorm hebben zoals het nu is, maar met lume zoals op de foto die ik deelde?

1 like

Mijn bruine berg?
Nee, daar ga ik verder niets over zeggen :grin:

1 like

Wat glow in the dark geeft wel meer waarde aan de ontwerp/ design.

1 like

Zoals ik al zei :grin: Dat staat vast heel vet.

Waar komt dit zo in eens vandaan? :rofl:

1 like

Dat lijkt me zeker wel gaaf! Ga ik wat mee doen :grin:.

1 like

Welkom bij de club!:+1:t2::ok_hand:t2:

2 likes

Mee eens, ik ben ook wel een lume freak maar de lume nu alleen op de wijzers vind ik ook wel prima.

2 likes

Voor mij een Brunmontagne duiker graag, zonder 12 met opgelegde indices, screwdown crown, draaibare duik bezel( die je zelf kunt vervangen a la Vostok, vette lume MAAR WEL MET DE LOOKS VAN DE HUIDIGE !

Verder ben ik nooit zo moeilijk :wink:
Oh ja en een 38 mm versie hoor ik hier naast me :rofl:

2 likes

Haha daar ben ik wel wat op aan het oriënteren inderdaad! Heb er eigenlijk ook al wel wat designs voor klaar. Ik weet alleen nog niet óf deze komend jaar al gaat komen :wink:

Hahaha mevrouw Post reageerde ook al op het artikel op FHM zag ik idd. Ze is iig lekker enthousiast :ok_hand::grin:

1 like