De mijne kwam gisteren binnen. Ik vind het een heel leuk horloge en zeker voor het geld dat ie kost. TOP Pascal @Brunmontagne.
Een paar foto’s…
De mijne kwam gisteren binnen. Ik vind het een heel leuk horloge en zeker voor het geld dat ie kost. TOP Pascal @Brunmontagne.
Een paar foto’s…
Ziet er goed uit. Is die strap nou zwart of heel donkerblauw? Lastig te zien, denk dat het lichtinval is waardoor ie blauw lijkt.
Dank je! Hij is blauw inderdaad.
Mijn bruine berg?
Nou…dat hou ik liever privé hoor.
Prettige voortzetting!
Jij hebt ook eentje?
@GiveMeYourDough nu je het zegt… Wanneer kom je terug?
@Chillekasper Gaaf, je deelt de combinaties wel even neem ik aan?
@anon34385602HFH Welkom bij de club van Representors!! Gave foto’s en bedankt voor je vertrouwen!
@drex Haha ik denk dat niemand daar bezwaar tegen heeft inderdaad Bedankt!!
Heel mooi. Morgen ben ik aan de beurt, om lid van deze club te kunnen worden.
Heb een afspraak met Pascal, om van hem persoonlijk de horloges in ontvangst te nemen.
Horloges? Ik heb ze alle vier gekocht.
Groet, Richard.
Ik zie er naar uit Richard!
Tot morgen
Dat is ook een oplossing als je niet kunt kiezen
Veel plezier ermee!
Hartstikke leuk Richard! Ik ben benieuwd naar de foto’s! Veel plezier morgen!
Precies zo is het gegaan.
Welkom bij de club !
Dankjewel!
11 1 aanstaande is het Nationale draag je Brunmontagne-dag
Bij dezen ben je van harte uitgenodigd !
Dankje Sybren. Mijn likes zijn op, dus zo: Wordt het op Curaçao gehouden?
ik hoop het !!
Dan kom ik zeker!
Ik ga alvast in de stemming komen, want Mevrouw Niglo roept dat ze het aperitief- een voortreffelijke Pastis de Marseille- heeft ingeschonken! Proost!
Whaha dan zal ik nog flink moeten gaan groeien
Ach dromen mag altijd he, al zal volgend jaar nog iets te vroeg zijn denk ik
donderdag 5 december had ik een ontmoeting met Pascal Bruinenberg, in een horecagelegenheid in Apeldoorn. Deze afspraak was gemaakt om de vier Brunmontagnes, die ik bij hem had gekocht, persoonlijk in ontvangst te nemen. Hierbij waren bij toeval ook Sinterklaas met een van zijn Pieten aanwezig. Ruim vijf kwartier hebben we gesproken over horloges en de horlogemarkt. Erg aardige en vooral ambitieuze man. Dat belooft nog wat voor de toekomst. Daarna 81 kilomers terug naar huis. Door een dikke mist, die maar niet wilde verdwijnen.
Benieuwd naar de foto’s? Ik heb ze alle vier gekocht. Kijk even op zijn website. Mooiere fotos kan ik toch niet maken.