Leuk dat je ze alle vier hebt. Maak gewoon een paar foto’s joh, kan jou het verrotten dat ze niet zo zijn als op de website. Ik ben wel benieuwd naar 4 Brunmontagnes op één pols
Op een pols zal lastig worden. Door omstandigheden zitten ze nog in de verpakking, maar ik beloof een paar leuke foto’s te gaan maken.
Zoals gezegd was het me een waar genoegen hoor Richard! Heerlijk om even lekker ontspannen met iemand over al het moois uit de wondere wereld van horloges te praten . Met als kers op de taart ook nog eens gewoon 4(!) Horloges gelijk te mogen overhandigen en een blik op je prachtige GS te mogen werpen.
Bedankt ook voor de leuke en mooie woorden. Ik blijf het zeggen; dit zijn voor mij inspiraties om hier met veel plezier mee door te gaan
Welkom bij de club van Representors Richard!
Prachtig!
Bedankt!!
Goed idee!
Yes
Lieve mensen… Klein primeurtje!
De nieuwe Representor wordt… Groen!
Bedankt voor het stemmen en de vele leuke gesprekken die ik met iedereen achter de schermen heb gevoerd over de volgende editie!
Zie onderstaand voor de impressie
Wat vinden we er van?
Verwachte leverdatum is maart aanstaande. Mochten jullie mij willen helpen, en mocht de kleur jullie aanspreken… Dit weekend gooi ik hem op de website om te kunnen pre-orderen.
Aangezien de eerste oplage wederom gelimiteerd zal zijn kunnen jullie eventueel een specifiek nummer doorgeven als voorkeur
Ik kan natuurlijk niets garanderen maar zal mijn best doen! Nummers 1, 25 en 50 zijn al vergeven!
Met deze om de pols moet het vast lukken. Kolere wat ziet dat er lekker uit zeg.
Heel gaaf die groene kleur!
Ja is prachtig!
Thanks heren!
Inderdaad blauw ziet er al goed uit, maar groen lijkt hem te gaan toppen
Ik zie mezelf er wel mee lopen.
Groen😍 top, kan nu al niet wachten!
Nummer 50 al vergeven ???
Heb er een nachtje over geslapen,
Maar ik doe mee. Ook voor mij een Grünmontagne
Haha jazeker. Nummertje 50 is gereserveerd voor één van onze metgezellen hier
Whaha held!! Die naam houden we er in
Thanks!