Heel vet die groene:+1:
Thanks Bas!
Dat groen is helaas niet mijn ding, hoewel het er zeker indrukwekkend uitziet!
Dit is wél mijn ding en vandaag ook weer met plezier aan de pols…
Dat wou ik gewoon even melden hier.
Blijft ook een prachtige combi
Dank je wel! Grappige is dat ik best wel een stel duurdere horloges in mijn bescheiden collectietje heb, maar dit vind ik gewoon echt een heel leuk ding!
Het hoeft niet altijd een hoop geld te kosten om mooi te zijn toch? Volgens mij zijn er wel meer die hem naast een duurder horloge in de doos hebben zitten.
Zeker; helemaal waar!
Heerlijke foto’s en dito berichtje @anon34385602HFH!
Stiekem ben ik daar toch wel echt trots op haha. Is iets wat ik steeds vaker hoor! Dat verveeld nooit
Lekker wijntje er bij zie ik… Proost en goed weekend Andre!
Dames en heren!
De Groene Representor staat op de website! Hij is terug te vinden in de shop bij Representor.
Hij zal beschikbaar zijn in twee verschillende versies, met leer en met staal.
Het voordeel van het bestellen nu is dat ik de introductiekorting nog van toepassing laat!
Zie het maar als een bedankje voor het wegnemen van de financiële stress die het zo allemaal met zich mee brengt
Mocht je een voorkeur hebben voor een specifiek nummer, geef het dan even aan in de notitie bij je bestelling. Voor nu zijn de nummers 1, 25, 32, 49 en 50 al gereserveerd.
Alvast heul erg bedankt in ieder geval! Ik kan niet wachten!!
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel Brunmontages er inmiddels verkocht zijn. Kan het begrijpen als je het niet wil delen, maar ben gewoon nieuwsgierig.
Leuk dat je het vraagt hoor! Het is iets waar ik erg trots op ben, natuurlijk deel ik dat graag
De teller staat nu op 107 stuks! Niet verkeerd lijkt me, aangezien dit mijn eerste jaar is
Zeker niet!!
Gefeliciteerd met dit succes en dat er nog maar veel mogen volgen.
Bedankt!
Ik kijk met veel plezier en vertrouwen uit naar de toekomst in ieder geval haha.
Kan ook niet anders met zulke Representors als o.a. hier op het forum
Bestel de nieuwe Brunmontagne op tijd !!!
11 01 2020 is het Nationale Brunmontagne-dag !!!
…en, maar dat is nog een verrassing, 20 02 2020 gaat er ook iets gebeuren …
Hier hoef ik niks aan toe te voegen
Oh!? Ik ben heel nieuwsgierig!!
Minimaal 108, dacht ik.
Haha dankzij jou nu inderdaad wel!!