Show je Brunmontagne

Klinkt als een datum waarop veel mensen gaan trouwen.

6 likes

Ja, om 20 uur 02… :slightly_smiling_face:

2 likes

5 likes

Yes, Incomming!! ik mag binnenkort ook meedoen. Wel nog even wachten op mijn grünmontagnešŸ˜

3 likes

We moeten wachter tot maart, Ruben. Ben benieuwd.

2 likes

Pascal is getting married??

1 like

Duurt nu al lang! Ik wil die groene sunburst zien!!

1 like

@Ruben79 @RichardvanM even geduld nog inderdaad :sweat_smile:… Ik kan zelf ook niet wachten tot ik die Grünmontagne (bedankt @SybrenAnne :rofl:) kan komen langsbrengen!

@Jesus hahaha staat nog niet op de planning hoor :sweat_smile:

1 like

Tijd voor een foto! lekker sportief zwart vandaag :grin:

5 likes

Moet toch een feest zijn iedere morgen. Kunnen kiezen uit het complete gamma aan horloges en banden. Wellicht ook weer teveel keuzes ā€˜s-morgens vroeg :thinking:

Haha het is zeker een feestje inderdaad! Ik stem gewoon elke dag 1 van de horloges af op mn kleding/schoenen en neem de rest mee in mn tas dankzij @Taconew :grin:.

Zelfde heb ik overigens met schoenen haha!
Heb onderhand 12 paar Jo Ghosts (iemand hier die ze ook draagt/heeft!?) en sta dus elke ochtend met keuzestress :rofl:…

Ben later op de middag ook geswitcht naar deze combi

6 likes

Potjandrie die groene is lekker zeg!

1 like

Bedankt Hans! Kijk er zelf ook reikhalzend naar uit om de eerste foto’s te kunnen maken :grin:…

2 likes

Oh ik hoop écht voor je dat ze lekker lopen, want ik vindt ze toch een partij lelijk🤣

Gelukkig heeft je schoenen smaak geen invloed op het design van de horloges :wink:

1 like

:rofl::rofl::rofl::rofl:
Ik hoor vaak dat ze vooral ā€œbijzonderā€ zijn en volgens mijn vriendin loop ik als een clown op die dingen… Maar ze lopen heerlijk en zijn gewoon lekker anders haha!

Hahaha in zekere zin dus wel. Gewoon lekker wat anders willen doen dan anderen :wink:. Ik zal op termijn eens zien of ik wat van die invloeden kan gaan doorvoeren :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Kende Jo Ghost niet, dus net even gekeken, maar dat valt reuze mee. Zelf loop ik op Mascolori, daarom wil ik ooit nog de Crazy Hour, Crazy Color van Franck Muller toevoegen aan mijn collectie.

1 like

Ik kon het niet laten om toch even wat kleur te brengen totdat wij de Grunmontagne live kunnen gaan bewonderen :smiley:

@Brunmontagne wellicht ook een CrazyColorMontagne?

3 likes

:smile: ik kan een eigen stijltje wel waarderen hoor.
Altijd mooi om te zien als er over nagedacht is en niet zomaar luk raak uit de kast getrokken is.:+1:

Met een gratis ketting voor de eerste 50 kopers :smile:
jpg

2 likes

3 likes