Show je Brunmontagne

Hahaha dan mag je nog wel even sparen denk ik!
Toegegeven… Hij is zeker opvallend haha.
Ik zal eens nadenken over een “over de top” versie met bling bling en kleurtjes :rofl::ok_hand:

@andrepost haha thanks!! Verder hoef je ook geen gekke uitbundige of excentrieke dingen te verwachten hoor :sweat_smile:
Dat cadeautje is nog eens iets om te overwegen haha. Leuke foto ook wederom overigens. Komt het weer een beetje terug on-topic haha! :ok_hand::grin:

Om het onderwerp kleur er in te houden… Meerdere kleurtjes bij elkaar! :arrow_down::grin:

6 likes

Over kleurrijk gesproken… Ik gooi er nog even een korting in voor de feestdagen! De zwart/zwart en rosé goud/blauw Representors zijn nu te bestellen met een beetje extra korting tot het einde van het jaar!

Code: Happyholidays

4 likes

He en bij de nieuwe serie…
Groene plaat in een rose gouden kast.?

Ik weet niet hoor, voor mijn gevoel is groen en goud altijd gaaf.
In de praktijk geen idee hoe het uit zal pakken hoor

2 likes

Dat is geen gek idee inderdaad!
Het zal in ieder geval een eye-catcher zijn dan :wink:

Groen en goud is zeker super.
Mijn Vostok groen/goud Mod:

4 likes

Die is wel heel kleurrijk inderdaad!
Ik ben door jullie maar even geswitcht naar de Rosé Representor!

Gelijk de combi met deze band eens proberen :grin:

6 likes

Helemaal eens, groen en goud doen het heel goed samen, voor mijn gevoel beter zelfs dan blauw en goud. Anyway, we shall see as soon as they are available :star_struck:

1 like

Ook echt een mooie combi met deze band. Mooie band ook, heel anders dan de toch meer standaard lederen band.

1 like

Waar is die band van die ziet er vet uit zo bij het horloge. Past perfect bij de wijzerplaat

2 likes

@Valentijn ik ga het zeker eens uitwerken… Kunnen we inschatten of het een toekomstige uitvoering gaat worden :wink:

@Valentijn & @Hugo.Probz Bedankt! Het bandje op de foto is, net als de andere banden die ik zo nu en dan draag op de Representors, een prototype waar ik wat mee rond hobbel :grin:.

Er staat Brunmontagne in de band dus het is een Brunmontagne denk ik dan haha… Vind deze band ook wel erg geslaagd… Zowel in zwart als blauw. Al moet blauw wel een tintje donkerder wil hij mooi passen. Zouden jullie zoiets als extra aanschaffen? Weet ik namelijk of ik hem moet toevoegen aan de shop :wink:

Jazeker, zo’n net wat mooiere afwijkende band zou ik zeker er bij bestellen. Zelfs prefereren over de ‘standaard’ band. Je zou natuurlijk ook head only kun aanbieden met keuze uit 3 banden bijvoorbeeld. Met evt. een staffelkorting wanneer je er twee of drie afneemt. Hangt natuurlijk ook af van jouw marges. Leuk om aan te werken lijkt mij. Succes en ben benieuwd waar het baar toe gaat.

1 like

Dat is zinvolle feedback, top! Bedankt :grin:.
Tis toevallig ook net weer een puntje waar ik al over na dacht voor komend jaar haha… Goed idee dus!

Eerst de huidige lederen banden en vanaf medio februari de stalen banden… Kan dat project er mooi achter aan :ok_hand::wink:

2 likes

Ligt aan de prijs, maar dat is zeker een hele mooie extra om te dragen

1 like

Ben benieuwd wie welke Brunmontagne door de Kerstman krijgt bezorgd :christmas_tree:

1 like

Als de kerstman echt van me houdt, krijg ik met Kerst een Grünmontagne !

1 like

Hahaha er liggen er al verscheidene onder de bomen heb ik van de kerstman begrepen @Valentijn

@SybrenAnne :rofl: ik denk dat de kerstman hard aan het assembleren is… Of hij de kerst ook redt… :santa::no_mouth:

2 likes

De pre-orderbevestiging en dan komt de Paashaas hem bezorgen medio maart, april. Lijkt mij een goede vondst onder de boom :christmas_tree:

Zijn buddy de Paashaas is er ook nog :wink:

Haha top idee @Valentijn!! :ok_hand::grin:

1 like

Zit al een tijdje dit topic te volgen met als gevolg dat ik zojuist een Brunmontagne rosé goud besteld heb ik ben zéér benieuwd!

5 likes