Hahaha dan mag je nog wel even sparen denk ik!
Toegegeven… Hij is zeker opvallend haha.
Ik zal eens nadenken over een “over de top” versie met bling bling en kleurtjes
@andrepost haha thanks!! Verder hoef je ook geen gekke uitbundige of excentrieke dingen te verwachten hoor …
Dat cadeautje is nog eens iets om te overwegen haha. Leuke foto ook wederom overigens. Komt het weer een beetje terug on-topic haha!
Om het onderwerp kleur er in te houden… Meerdere kleurtjes bij elkaar! ️
Over kleurrijk gesproken… Ik gooi er nog even een korting in voor de feestdagen! De zwart/zwart en rosé goud/blauw Representors zijn nu te bestellen met een beetje extra korting tot het einde van het jaar!
Helemaal eens, groen en goud doen het heel goed samen, voor mijn gevoel beter zelfs dan blauw en goud. Anyway, we shall see as soon as they are available
@Valentijn ik ga het zeker eens uitwerken… Kunnen we inschatten of het een toekomstige uitvoering gaat worden
@Valentijn & @Hugo.Probz Bedankt! Het bandje op de foto is, net als de andere banden die ik zo nu en dan draag op de Representors, een prototype waar ik wat mee rond hobbel .
Er staat Brunmontagne in de band dus het is een Brunmontagne denk ik dan haha… Vind deze band ook wel erg geslaagd… Zowel in zwart als blauw. Al moet blauw wel een tintje donkerder wil hij mooi passen. Zouden jullie zoiets als extra aanschaffen? Weet ik namelijk of ik hem moet toevoegen aan de shop
Jazeker, zo’n net wat mooiere afwijkende band zou ik zeker er bij bestellen. Zelfs prefereren over de ‘standaard’ band. Je zou natuurlijk ook head only kun aanbieden met keuze uit 3 banden bijvoorbeeld. Met evt. een staffelkorting wanneer je er twee of drie afneemt. Hangt natuurlijk ook af van jouw marges. Leuk om aan te werken lijkt mij. Succes en ben benieuwd waar het baar toe gaat.