@Brunmontagne - Dit zou echt tof zijn
Haha ik zal er eens goed over na denken!
Zal sowieso eens een tekening maken met die combi, kunnen we het beter inschatten denk ik
Ja ben benieuwd
Hoi Sjaak,
Super leuk, bedankt!
Heb hem zojuist al voor je ingepakt dus hij staat al klaar
Mocht je het leuk vinden dan kan ik hem ergens in de komende 2 dagen bij je langs brengen in plaats van hem op te sturen. Kun je met de kerstdagen nog met je nieuwe aanwinst showen
Het is voor mij maar een klein stukje omrijden op weg naar kantoor dus dat kan mooi.
Voor 23.00 uur besteld, (over)morgen in huis !
Dat zou mooi zijn, pb mij maar even.
Haha normaliter lukt dat inderdaad. Heb er altijd een paar bij me als ik op kantoor ben. Kan ik ze gelijk verpakken en opsturen/langsbrengen. Als iemand savonds besteld gaan ze de volgende dag gelijk op de post.
@Sjaak gaan we regelen. Ik bel je morgen wel even en dan stemmen we het af
Top!
Spreek ik je morgen, alvast bedankt!
Uitstekende service
Dankje gaat zeker lukken!
Zoals je al zei uitstekende service, ik zeg maar zo hoe mooi wil je het hebben!
Ik zie je vanmiddag Sjaak! Gaat helemaal goed komen .
Voor nu gooi ik er nog even een shot in van de staal/blauwe Representor!
Vooralsnog zijn ze er alleen nog op leer .
De stalen banden zijn in productie en verwacht ik medio februari te kunnen uitleveren. Ze zijn natuurlijk wel al te pre-orderen!
Tot straks ik zie erna uit!
Staal staat er ook goed op👌
@Valentijn antwoord is gegeven😉
Stalenband gaat er zeker nog is komen, met de warmere dagen geniet staal mijn voorkeur.
En dat moet lukken nogmaals heel veel plezier ermee.
Vanmiddag Pascal @Brunmontagne op bezoek gehad om mijn horloge te brengen, ik heb zijn horloge met bewondering aanschouwt je moet het gewoon in het echt zien alles klopt aan dit horloge!
Ik ben er bijzonder blij mee!
Mijn vrouw vond het ook een heel mooi horloge en dat wil wel wat zeggen…dus voor haar er ook maar één gekocht😃
Pascal nogmaals bedankt!
Zal morgen even een foto plaatsen.
Was erg leuk Sjaak! Fijn om jullie beide gelukkig te zien met jullie nieuwe aanwinst! Bedankt voor je leuke bericht en het vertrouwen.
Welkom bij de club van Representors!