Show je Brunmontagne

@SybrenAnne top idee :wink:. Ik zeg doen!

@Valentijn haha nee die is er niet. Vanwaar de vraag? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

N.a.v. SybrenAnne om hem voor een dag te kunnen lenen :wink:

3 likes

Aaah zo haha!! Wellicht moet ik er van elke versie maar 1 in de lease gooien dan :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Zo hebben wij ook de dwarsfluit en piccolo van mijn dochter gekocht, eerst een half jaar gehuurd en daarna gekocht als hij goed speelde. Alleen dan praat je wel over andere prijzen :confounded:

1 like

Haha daar kan ik helaas nog niet aan beginnen :sweat_smile:.
Als ik vanavond de loterij win dan open ik komend jaar nog een boetiek en zal ik een lease concept overwegen :wink:.

1 like

Succes, daar hoop ik ook op vanavond :tada:

1 like

Goed idee. € 15,-- per dag. Met een minimum van 3 weken.

2 likes

Dat zijn de ideeën Richard! Met dergelijke tarieven kan het wel uit haha! :ok_hand:

2 likes

10 likes

9 likes

Bij deze officieel lid van de Brunmontagne familie :sunglasses:Wat een klok :star_struck: wat een topkerel @Brunmontagne bedankt voor de service en de toffe babbel!

6 likes

:tada::tada::tada:

Welkom bij de happy family!! :hugs:

7 likes

Duo

10 likes

Gewoon op de ouderwetse Amsterdamse manier van mijn opa zou ik het doen:

Jazeker kunt u leasen of in termijnen betalen! Uiteraard kan dat…dat maken wij graag voor u in orde! Twee termijnen; de eerste termijn nu meteen en de tweede termijn vóór het eind van de middag! :innocent: :wink:

En hier de mijne nog maar eens showen! :smiley:

:+1::wink:

5 likes

Hahaha dat is wellicht ook een oplossing. Lekker kort en krachtig :wink::grin:.
Misschien dit jaar maar eens wat nieuwe opties aanboren haha!

Leuke foto wederom! En @Sjaak staat goed zo samen hoor!! Toch leuk dat ik kan bijdragen aan jullie jubileum op deze manier :innocent:.

2 likes

Dankje @Brunmontagne (Pascal) wij zijn er beiden heel blij mee, mooi cadeau voor ons 12,5 jaar jubileum :smiley:
#omdatdiezomooiis

7 likes

Pascal @Brunmontagne details zijn mooi kijk even naar de kroon zo staat die goed😊

Mooie set :+1:t4:

2 likes

Haha helemaal goed Sjaak! Ziet er erg goed uit! :star_struck:

1 like

Vandaag deze maar weer eens :innocent:.
Wie gaan er zondag allemaal naar de Rikketik trouwens?
Ik ben van plan om ook eens een kijkje te gaan nemen! Lijkt me leuk om mijn mede-Representors eens een hand te kunnen schudden :grin:.

5 likes