Is wat te ver voor mij
Haha klein stukkie toch .
2 uurtjes vanuit België?
Ik ben reuze benieuwd en kijk uit naar volgende week!!
Vraag, heeft ons geroep dat je de groene dail in een rose gouden kast moet proppen nog enige serieuze gevolgen?
Ik ben zondag van de partij. Nog niet een Representor, maar geen probleem om een bakkie te doen
Ik kijk er ook naar uit! Altijd leuk om mede-leden te leren kennen .
Haha jullie geroep neem ik zeker mee voor de volgende editie. Ik heb een tekening beloofd dus zal komende week proberen even een design met jullie te delen .
@Valentijn gezellig! Tis nog niet te laat hoor .
Bakkie is altijd leuk. Ik ga er primair naar toe om andere leden te leren kennen .
Ik kijk vol verwachting uit naar een Golden Green Edition
Nou @Valentijn @anon53002072EV en alle anderen die met deze suggestie kwamen… Ik zal jullie niet langer in spanning houden hoor …
Wat zeggen we er van? Moet ie er komen?
Ik zou het nooit dragen maar ik zie wel waarom anderen het misschien wel mooi vinden.
We maken er een polletje van:
- Jay
- Nay
0 stemmers
Haha thanks!
Ja gestemd😁
Ik krijg volgende maand de stalenband op mijn rosé/ goud brunmontagne, als ik één bij zou nemen zou ik eerder voor black gaan.
Jij hebt gewoon de luxe straks die combi al “soort van” te hebben natuurlijk
Ja!
Yes, deze moet er komen, de versie op leer spreekt het meest voor mij
Dat is zwart en het leven is al zo kleurloos, lekker groen erbij, breng een beetje kleur in je leven. Ook een grotere uitdaging wat fotografie betreft
Haha ja je kan het mooi vertellen, wat fotografie betreft is zwart lastiger😜
Haha dat kan ik beamen! De zwarte Representor is in het echt een stuk mooier dan op foto’s als je het mij vraagt .
@Valentijn @anon53002072EV ik ga alvast weer beginnen met sparen denk ik, aan jullie reacties te lezen
Net mijn eerste besteld. Ik ben onder de indruk van het verhaal en vind de betrokkenheid die je toont heel cool. Succes met je merk en ik ben benieuwd naar het exemplaar!
Wat leuk zeg! Heel erg bedankt!
Ik zorg er voor dat hij morgen jouw kant nog op komt.