Show je Brunmontagne

Dan wordt het wel tijd dat je zo even onder de douche springt hoor :wink::sweat_smile:

1 like

Daar doe ik hem wel voor af :smile:

1 like

Hahaha verstandig! Stalen band er om binnenkort en je kunt er ook mee douchen :wink:

2 likes

Als hij definitief komt, mag je voor mij het jouw bekende nummer al vast voor mij reserveren. Op leer.

1 like

Ah dat is een mooie extra reden om er mee aan de slag te gaan idd! Bedankt @RichardvanM! Ik las vanmorgen het hele topic weer eens door en zag dat @andrepost ook al eens met de suggestie kwam een tijdje terug.

Ga er serieus werk van maken. Eerst de aankomende oplage van staal/blauw en staal/groen een mooi plekje bezorgen :wink:
En niet te vergeten de stalen banden! Kleine update, ik verwacht ze deze- of volgende week al te kunnen leveren :innocent:.

2 likes

Mooi nieuws :+1:t2:
Neem aan dat er pushpinnen bij de stalenbanden geleverd worden?

2 likes

Jazeker :wink:

1 like

Hij is binnen, nu eens een paar uur dragen en wennen. Eerste indruk: fijn formaat, zeer degelijk gebouwd, mooie uitstraling, niet te opvallend (past mooi onder manchet) en uitstekende match met de communicatie en service van Pascal. Blij!

9 likes

Welkom bij de club van Representors! Leuke foto’s en bedankt voor de mooie woorden. :grin::ok_hand:

Doet me goed!!

2 likes

In navolging van @Aerschtuner heb ik hem zelf vandaag ook maar weer eens uit de watchpouch gehaald :grin:.

Hij gaat overigens hard de laatste tijd! Er zijn er nog maar 6 op voorraad nu :innocent:.

7 likes

Hoeveel setjes stenen zijn er onderhand al door @Jesus? :wink:

6 likes

Ben ermee gestopt. De kans was al klein dus misschien vraag ik hem als verjaardag kado.:joy:

5 likes

:rofl::ok_hand:.
Volgens mij vind je staal/blauw het mooist toch?
Dan is hij wellicht ook weer op voorraad haha.

@W2them :heart_eyes::ok_hand:

1 like

De kogel is door de kerk. Zojuist de staal/blauw besteld. Cadeau van moeder de vrouw voor mijn verjaardag.:ok_hand::heart_eyes:

4 likes

Dat doe je snel!! Super leuk, bedankt! :grin::grin:

1 like

@Brunmontagne [quote=“Brunmontagne, post:659, topic:224660”]
Ga er serieus werk van maken. Eerst de aankomende oplage van staal/blauw en staal/groen een mooi plekje bezorgen :wink:

En niet te vergeten de stalen banden! Kleine update, ik verwacht ze deze- of volgende week al te kunnen leveren
[/quote]

Bedoel je de stalen banden of de horloges deze of volgende week? :stuck_out_tongue:

1 like

In dit geval de stalen banden :wink:.
De staal/blauwe en staal/groene Representors verwacht ik maart aanstaande te kunnen afleveren :blush:.

3 likes

Afgelopen dinsdag heb ik kennis gemaakt met Pascal van @Brunmontagne.
Ik wilde graag de modellen in levende lijve zien, ik wilde graag het verhaal horen en de passie proeven betreffende dit merk.

Het was een zeer aangename avond oo horloge maar ook op privé vlak. Super leuke kerel die Pascal.

Het merk Brunmontagne en Pascal als
Representors hiervan. ?

Heel eerlijk, geweldig!
Echt waar, de foto.s die we overal online voorbij zien komen zijn super mooi gemaakt. Beter kan je niet wensen maar dan nog laat dit niet zien hoe mooi de horloges in het echt zijn.
De kleuren van de platen zitten vol leven zonder dat ze schreeuwen. Zelfs de zwarte platen zijn alive en door de mooie markers zeer goed afleesbaar .

De verhoudingen van kast/plaat/wijzers en markers zijn erg mooi uitgebalanceerd en dus super in balans.
Knap ontworpen!

De gekleurde puntjes op de kasten snapte ik op de foto niet helemaal. Stoorde mij er niet aan maar of het nou nodig is??? Ja dus, live klopt dit gewoon en is het mooi bedacht. Geeft meteen op een subtiele manier een eigen smoel.

De kast is ook mooi ontworpen, niet echt vergelijkbaar met wat ik al ken en dat maakt het meteen een echt Brunmontagne! De kast voelt goed, ziet er heel mooi afgewerkt uit en voelt super op de pols.
Het formaat is universeel . Daar bedoel ik mee, mooi ingetogen voor “zakelijk” maar niet zo klein dat lekker sportief weg valt. Het kan altijd.
Grote pols, kleine pols maakt daarom ook niks uit.
Dat ontwerp heeft dus mooi uitgepakt.

Al met al zoals je lezen kan ben ik enthousiast over dit model, de afwerking en het verhaal erachter.

Mag van mij best een HF must have worden dit horloge(merk)

11 likes