Show je Brunmontagne

En toen heb je er gelijk 5 gekocht?

3 likes

Whahahahahaaaa nee hoor…
Ik ga wel iets kopen, absoluut.

3 likes

Haha ik dacht al. De zwarte kan ik je wel aanbevelen alhoewel als ik er nu één zou kopen ik voor blauw op staal zou gaan. Of wachten op die groene, die lijkt me ook wel echt heel gaaf.

2 likes

Wat was het vanmorgen heerlijk wakker worden met zo’n leuk verhaal Hans, bedankt! :grin:.

Gezien het feit dat we “even” een kop koffie zouden doen na het werk, en ik uren later mijn prakkie thuis opnieuw op moest warmen geeft wel aan dat het gezellig was :rofl:… Volgens mij hebben we dik 3,5 uur gezeten! Geweldig om jouw passie met betrekking tot je horloges (met de individuele verhalen per horloge :wink:), je werk en vooral je gezin te mogen ervaren!

Uiteraard doen je mooie woorden met betrekking tot de Representors me heel erg goed! Was ook erg leuk om dat enthousiasme in het echt te zien :innocent:. Om jou binnenkort dan ook als Representor te mogen verwelkomen doet me helemaal goed!! :tada:

3 likes

Dit…
De blauwe is echt echt mooi…
De groene lijkt mij echt geweldig.

1 like

Volgens mij hebben we te maken met keuze stress. Ze zijn allemaal chique en de ene nog mooier dan de andere.:eyes:

1 like

9 likes

Dit is nog eens lekker thuiskomen zeg :heart_eyes:.
Ze zijn op voorraad mensen :innocent::grin:.

Dit weekend ga ik aan de slag om alle zendingen voor de eerste gelukkigen alvast voor te bereiden, hebben jullie hem begin volgende week al in huis!

8 likes

Mooi mooi mooi ik ben zéér benieuwd ik kijk erna uit👌

2 likes

Yay! Besteld.

1 like

giphy

2 likes

Ziet er goed uit :+1:t4:

1 like

Ik neem aan met een brievenbuspakket, Pascal?

1 like

Ik lees al langer stiekem alles mee in dit topic omdat ik het ontzettend gave horloges vind, maar @anon53002072EV schrijft wel een heel overtuigend verhaal!

De stalen met blauwe plaat is echt fantastisch, ben daardoor ook heel benieuwd naar de nieuwe groene plaat. Ik ga nu toch echt maar beginnen met sparen denk ik :grimacing:

5 likes

Bedankt heren!! Ik ben persoonlijk ook erg tevreden!

@RichardvanM uiteraard :slight_smile:. Mits de post mee werkt zal je hem dinsdag in huis hebben.

@BasMaartenRoderick Kijk dat hoor graag, top! :grin:
Ik verwacht ze in maart op voorraad te hebben dus je kunt nog even 2 maanden sparen :wink:. Lijkt me top om je mogen verwelkomen!

2 likes

Nog nieuws over de 38mm versie? :sunglasses:

1 like

Hmmm…
Na zo eens even te hebben gekeken is het het misschien toch wel waard om een stel zuurverdiende bijbaancenten stuk te slaan op een mooie Brunmontagne. Even wachten tot er weer staal/zwarte zijn…

2 likes

Ook hier de stalen band gekocht voor deze:

:+1:

3 likes

Ik ben superbenieuwd naar de groene. Wellicht dat ik de blauwe in de verkoop zet voor de groene :see_no_evil:

Wat een hobby haha

3 likes

@Batossai haha nou… Ja… Euhm… Hij zit nog in gedachten! :face_with_hand_over_mouth:. Ik merk zelf, en hoor overigens ook regelmatig, dat deze afmeting ook voor de kleine pols prima is… En dankzij de (potentiële) Representors hier moet ik nu eerst gaan investeren in Rose goud/groen en Staal/zwart :sweat_smile:

@coenfranken haha ik kan het er alleen maar mee eens zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Euhm… Staal/zwart is er nog niet geweest hoor haha! Of bedoel je staal/blauw of zwart/zwart? :wink:.

@Alletijd thanks!! :grin::innocent:

@Synn7 joh die blauwe is gewild onderhand… Die moet je niet weg doen :stuck_out_tongue_winking_eye:. Anderzijds ben je hem daarom wellicht ook zo kwijt haha. De Groene komt tegen die tijd graag jouw kant op :grin:.

1 like