Krijg je later spijt van.
In dat geval⊠Een staal/zwarte zou ook mooi zijn
Haha goed idee! Heb de suggestie inderdaad vaker voorbij zien/horen komen. Staat zeker op de optie lijst van dit jaar .
Hoe de banden opmaat maken Pascal,
Zit er een pinnetje in die je er met een tooltje eruit draait?
Mijn zwarte op rubber Brunmontagne is weggegeven als verjaardagscadeau en is naar KopenhagenâŠ
Waar blijft de GrĂŒnmontagne nou ?
Kan niet wachten !
Brunmontagne bij een Deen
Zwarte blijft ook mooiđ
Mooie combi ook op zwart rubber, heb jij deze banden op voorraad Pascal?
Haha waarschijnlijk! Spijt is een groot onderdeel van de hobby
Heel mooi wordt denk ik mijn volgende brunmontagne.
Ik krijg echt heel veel leuke reacties als ik dit horloge om heb; meer dan bij mijn duurdere horlogesâŠ
Hahaha dat heb ik hier ook al een aantal keer geroepen dan wordt het echt de ultieme daily beater. In een 38 of 40mm uitvoering en je hebt zomaar het ultieme horloge te pakken
maar ik moet bekennen, ook nu staat weer de brunmontagne website open
@Sjaak Dat klopt helemaal Sjaak! Heb hem gisteren heel eenvoudig zelf kunnen inkorten en aan de kant gezet.
@SybrenAnne @anon34385602HFH @Aerschtuner heerlijke fotoâs mannen!!
Ben wel benieuwd hoe men het in Denemarken uitspreekt haha!
Haha ik ben je suggestie inderdaad zeker niet vergeten! Denk ook zeker dat het een top combi zal zijn . Even geduld nog dus heheâŠ
Haha twijfel je nog over een andere? Jij bent degene die dagelijks een bezoekje brengt dus?
Nou eigenlijk wacht ik gewoon op de staal/zwarte. Maar ik moet toegeven; de helemaal zwarte trekt me ook wel. Vooral omdat daar geen accent kleurtje op de kast zit. Dus mocht je een zwart/stalen uit willen brengen; houdt m vrij van verf op de kast
Haha dat kan natuurlijk ook! Duurt nog wel even .
Die zitten er wel, vallen alleen minder op inderdaad ;). Ik heb er overigens wel aan gedacht een versie zonder de accenten uit te brengen⊠Wellicht op termijn. Gaat wel de unieke look van het horloge wegâŠ
Wellicht krijg je dit als je er een fles nagellak remover op los laat⊠Kortom je kunt hem gewoon bestellen en zelf gaan âmoddenâ hoor
Bij deze.
2 stuks @Brunmontagne besteld.
1x groen met rose gouden kast voor mijn jongste zoontje. (op leer, zal waarschijnlijk perlon om moeten gezien zijn mini polsjes)
1x groen in de stalen kast met, âom eens te voelenâ mesh erbij.
Nu gaat het wachten beginnen.
Pwoah, lekker hoor.
Super bedankt Hans!
Ik ga nu uiteraard snel werk maken van de Rose Gouden/Groene Representor.
Ik zal hem op korte termijn ook op de website slingeren ter pre-order voor de andere liefhebbers hier. Reken op juli dit jaar qua aflevering. Tenzij iedereen spontaan besteld. Dan zou het sneller kunnen zijn .
Helemaal gezien het feit dat de Rose Gouden/Blauwe variant nu onderhand ook al is uitverkocht.