Show je Brunmontagne

Stalen band vandaag ontvangen . Bedankt Pascal! Wellicht vanavond ff er op pielen!

2 likes

Mooi goud is niet fout :ok_hand:

7 likes

Black Tuesday :+1:t6:

1 like

Ik zeg altijd maar zo, geef goud als je van mij houdt :smiley:

3 likes

Nice :ok_hand:t3:

2 likes

Zojuist de groene besteld !

Lekker :slight_smile:

4 likes

Super leuk! Bedankt!! :grin::tada:

2 likes

Band ziet er goed uit. Is dit de originele band of een generieke?

Begin toch weer te twijfelen aan een beater. Komt er ook een GMT variant :smirk: ?

3 likes

Dit is de originele, vandaag geleverd door… @Brunmontagne

3 likes

Band ziet er in het echt een stuk beter uit als op de renders! Een grote verbetering.
Hoe bevalt de aansluiting met de kast en de PCL?

2 likes

Aansluiting is spot on. De PCL staat ook top.

3 likes

Een GMT variant staat eerst nog niet op de planning Ruud :wink:. Er zijn nogal wat verzoekjes voorbij gekomen die eerst uitgewerkt gaan worden haha…

Bedankt voor het compliment! :innocent:

2 likes

Ja heel fraai !
ik heb de band er inmiddels ook op ik ben zéér tevreden mooie combi zo👌

3 likes

Foto … al is het maar voor les nummer 2 :nerd_face:

2 likes

Oke black hebben we nog niet gezien😁

5 likes

Ik heb de band net ook even mogen bekijken en bepotelen. Heel erg mooi, perfect op dat ene hele grote nadeel na… Ik moet nog een maand of 2/3 wachten totdat ik hem zelf om mag. #Grünmontagne

2 likes

@Sjaak :heart_eyes: blijft een gave combinatie, al zeg ik het zelf haha…

@Ruben79 Bedankt!! :innocent:… Hahaha ja dat is wel lastig… Kijk er zelf ook heel erg naar uit! :wink:. Ik ben benieuwd naar je reactie binnenkort, zodra ik hem kom brengen :grin:.

2 likes

Gezellig!! Ben er ook benieuwd naar, denk dat ie echt gaaf gaat zijn!

2 likes

Goedemiddag! Ik ben eigenlijk al een kleine 2 maanden trotse eigenaar van een Brunmontagne Representor black/black, maar kom nu net in gesprek met Pascal, pas achter dit forum :sweat_smile:. Ik deel graag mijn enthousiasme omtrent Brunmontagne en het is een genot dit horloge dagelijks te dragen. Het zal ook zeker niet mijn laatste zijn en ik kijk uit naar toekomstige ontwerpen, kleuren en horlogebanden :fire: Lees: zwarte stalen band is onderweg

Zelfs bij een dagje thuiswerken verlaat ie mijn pols niet.

6 likes

Hey wat leuk!! Welkom op het forum haha!
Kijk maar uit, je raakt straks besmet met al het moois wat hier op het forum over het algemeen voorbij komt :wink:.

Uiteraard bedankt voor je leuke reactie. Ik zie de foto graag voorbij komen zodra de stalen band binnen is! :grin:

3 likes