Welkom, Matthijs en nog veel plezier op ons forum. Geniet van de Brunmontagne.
Precies dit!
Lijkt me altijd een hit.
Voor de rest felicitaties aan @Brunmontagne voor een zeer geslaagd “slick” ontwerp.
Ik heb de band ook binnen. Van het weekend even (laten) monteren en shinen met die handel!
Haha ik ga proberen jou en @Silvester1987 dit jaar nog als Representors te verwelkomen in dat geval.
Aangezien ik aan het bouwen ben met Brunmontagne heb ik daar nog wel flink wat extra centjes voor nodig . Eerst komt de Rose Goud/Groene Representor
. Daar kan ik dankzij de pol van laatst niet meer om heen!
Anyway bedankt! Altijd leuk om te horen .
@Aerschtuner Top! Ik zie uit naar de foto’s!
Rustuuuuug! Je gaat al als een malle met dit fantastische horloge alles op zijn tijd. Aan de ‘representers’ ligt het in ieder geval niet. Ik lees louter positieve reviews
Haha daar heb je ook helemaal gelijk in, en bedankt natuurlijk!
Haha nee daar ligt het zeker niet aan, die Representors zijn top! Kan er ook echt wel van genieten! . Evenals van alle positieve reacties natuurlijk.
Helemaal mee eens. Dutch design op zijn best.
Ik ga genietend het weekend in! Eindelijk is ook mijn zwarte stalen horlogeband binnen. Wat later dan gepland, want bij PostNL was er iemand zo vrijgevig genoeg om de verzendverpakking te openen en mijn horlogeband uit te stelen, om vervolgens doodleuk de verpakking weer dicht te maken en verder te sturen. Zo blij dat ik was met de levering, bleek snel dat de envelop leeg was…super tof dus van die ene PostNL medewerker
Daarentegen was de service van @Brunmontagne wel SUPER te noemen. Direct heeft hij een nieuwe verzending aangemaakt en 2 dagen later, (vandaag) en geheel kosteloos, was daar de nieuwe horlogeband. En zie hier het resultaat Wat een killer combo!
Nogmaals bedankt @Brunmontagne voor de adequate en zeer snelle service! Ik was al lange tijd op zoek naar een onwijs mooie klok met solid end links, maar eentje naar mijn smaak en binnen mijn budget heb ik, totdat ik Brunmontagne leerde kennen, niet kunnen vinden. Benieuwd naar de toekomst van je merk
Graag gedaan hoor!! Helaas inderdaad iets later dan gehoopt… Maar gelukkig toch goed gekomen!
Heel veel plezier gewenst met je aanwinst!
Ziet er top uit, al zeg ik het zelf .
Voor de liefhebbers van de zwarte Representor… Deze week is er een extra korting op de zwarte Representor icm de zwarte stalen band! .
Code is: allblack
@Brunmontagne gave foto.
Echter, geen enkele foto doet de zwarte echt zijn eer aan.
Ehm… de groene al klaar?
Heb harde kont van bij de brievenbus zitten…
Geduld is een schone zaak
Klopt… heb ik ook zeer zeker.
Moet ook wel want naast de “gewone” groene heb ik ook de goud/groene besteld en die komt net pas definitief om de hoek kijken. Dus wanneer ze er werkelijk is duurt heel eventjes.
Vooral mijn jongste zoon is wat ongeduldig , maar goed die is ook net aan 12.
De gouden is voor hem.
Leuk man.
Bedankt!!
Haha helaas moet ik het daar nog steeds mee eens zijn… Hoe ik het ook probeer, in het echt is en blijft hij een stuk mooier inderdaad…
Ik wacht gezellig met jullie mee … Planning is nog steeds maart. Kan niet wachten tot ik jullie blij kan maken
.
Zo! De stalen band er maar, na een ruime week in bezit, eindelijk opgezet.
Bling bling
Blijft ook de komende dagen om en mag mee op stap.