@Alletijd en @Sjaak66… Beide strakke foto’s hoor!
Blijf het zelf wel erg gaaf vinden dat het in één klap een geheel ander horloge wordt zo!
Ik combineer beide versies even
@Alletijd en @Sjaak66… Beide strakke foto’s hoor!
Blijf het zelf wel erg gaaf vinden dat het in één klap een geheel ander horloge wordt zo!
Ik combineer beide versies even
Met de stalen band toch weer een heel ander horloge. Zeer geslaagd.
Gaaf!! Haha ik ook… Kan niet wachten tot ik ze aan jullie kan showen
Druk aan het experimenteren met fotografie aangezien ik niet tevreden ben met de foto’s op de website op dit moment… Dat valt nog niet mee zeg
Gelukkig genoeg fotografen op het forum, er schijnt er zelfs eentje momenteel bij de brievenbus op jouw horloges te zitten wachten… Aan tips zal het je dus niet ontbreken.
Doet me er trouwens wel aan denken dat vandaag weer een mannen van de tijd podcast online is gekomen, weer wat te luisteren zo!
Haha goed punt hoor! Ik werk op dit moment samen met 2 verschillende fotografen en vind het gewoon ook leuk om zelf eens wat te proberen. Blijft een hobby he . De één helpt met de Instagram foto’s, de ander meer de product shots. De laatste is helaas extreem druk, vandaar dat ik zelf aan het proberen ben gegaan. Tips zijn natuurlijk altijd welkom en ik gebruik ook graag de expertise van anderen
.
Ik merk vooral dat de zwarte Representors, zoals @anon53002072EV ook al aan gaf, op foto’s niet over komt zoals ze in het echt zijn…
Haha die podcast van de mannen heb ik vandaag in de auto al geluisterd. Luistert lekker weg en het enthousiasme werkt echt aanstekelijk! Lijkt me misschien toch wel leuk om ook eens aan te schuiven in de nabije toekomst.
@anon6060116EV letten we even op? Geen dingen veranderen die gewoon goed zijn hè.
De juiste spelling staat er notabene onder
En nu heeft februari dit jaar ook nog eens 29 dagen.
Een dag langer wachten overleven we heus wel. Nagelbijtent uitkijken naar de bezorger .
Huppa. Beetje extra aandacht voor de lopende actie en de nieuwe ontwikkelingen! Ik vind het gaaf!
Mooi horloge! Leuke winactie ook. Jammer dat ik geen facebook en instragram heb.
Ik houd hem sowieso in gedachten voor in de toekomst
Is dat een nieuw merk Richard?
Mooie foto hoor!!
Gecorrigeerd, Pascal.
Heerlijke berichten zijn dat
Leuke foto ook!
Ik heb dit weekend in weer even met de camera gespeeld .
Is goed gelukt mooie foto!