Show je Brunmontagne


Sorry voor de niet al te beste kwaliteit fotos.

6 likes

Hierbij mijn Chielmontagne :heart:
266px-Chiel_Montagne

5 likes

Zijn de stalen banden die je als prototype krijgt later alsnog eventueel los te bestellen voor de huidige modellen? :slightly_smiling_face:

1 like

Dat zit wel snor zie ik :wink: :smile:

2 likes

Ja absoluut! De band is speciaal voor de Representor ontworpen dus die zal “gewoon” bij te bestellen zijn.

Het zal wel de enige band worden zonder “quick release”. Dat is niet te realiseren. De overige banden zijn eenvoudig te swappen. Naast de stalen komen er namelijk ook nieuwe milanese/mesh, laten en rubberen banden bij :slight_smile:

3 likes

Klinkt goed, en er komt ook een roségoud band?

1 like

Jep! In alle corresponderende kleuren van de kasten :wink:

2 likes

Zal ik er dan nog maar 1 in gooien? :wink:
Lekker puur natuur:

10 likes

Erg gaaf!

Neig zelf naar de rosegoud, twijfel wel om nog even te wachten op de stalen banden :grin:

1 like

Danku danku! :smile:

Ik heb nog geen planning voor wat betreft de stalen banden haha. Reden is eigenlijk best simpel, wordt wederom een flinke investering haha. Ik financier alles privé dus het kan nog even duren voordat ik daar de benodigde middelen voor heb :wink:.

Tenzij ik natuurlijk op korte termijn de hele voorraad uitverkocht heb, dan komt hij er voor het einde van het jaar denk ik nog wel! :smirk:

1 like

Je bent al aardig op weg de afgelopen dagen anders👍

3 likes

Haha absoluut! Ben er ook erg blij mee :smile:

1 like

Ik moest wel direct aan een HFLE denken.
Nederlands onwerp, goede prijs/specs en een paar verschillende kleur/band opties.

Wie weet wat er allemaal nog kan gebeuren😄

2 likes

Waar heb je die rubberband vandaan? Ziet er ook goed uit!

@Brunmontagne Dit is niet via de webshop toch?

2 likes

Los erbij gekocht nog niet in webshop volgens mij.


Samen

6 likes

Weet iemand wat voor een Miyota uurwerk erin zit. Heb een horloge gehad met een 8205 uurwerk en kon niet wennen aan het geluid van de op hol geslagen rotor.

Edit @bas174 jij hebt er twee. Is de rotor gehorig?

Bandje voor de zwarte ligt al klaar :sunglasses:
96f7d4081ff7e76337716ce2c6627509eb273612_1_374x500

8 likes

@Synn7 Nee klopt. Ik verkoop op dit moment eigenlijk nog geen losse banden. De rubberen band wordt standaard geleverd bij de Zwart/Rode Representor op dit moment :slight_smile:
De Zwarte heeft een zwarte lederen band en de Rose gouden en stalen hebben een blauwe lederen band.

@bas174 Een echt jubileum stuk zie ik wel ;). Mooi om de Representors samen te zien!

@Jeranimo Het uurwerk is een Miyota 8215. Nou weet ik niet hoe gevoelig voor geluiden jij bent, ik hoor het uurwerk zelf eigenlijk nooit bij gewoon dragen. Geef je hem een zwaai dan hoor je de rotor wel, al vind ik dat persoonlijk niet storend :wink:

@GiveMeYourDough Dat gaat een erg gave combinatie worden denk ik! Ik zie uit naar de foto’s :slight_smile:.

1 like

Haha die suggestie heb ik inderdaad eerder voorbij zien/horen komen.
Geen gek idee! Al denk ik dat het voor nu iets te vroeg komt :roll_eyes::smile: