Show je Brunmontagne

Overigens nog een update met betrekking tot de komende oplage… Ik heb besloten om over te stappen naar Seiko ten opzichte van de huidige Miyota uurwerken. Simpelweg omdat ik nu beschik over meer financiële middelen ten opzichte van toen ik begon. Tot op heden niks dan lof voor de gebruikte uurwerken van Miyota.

Verder heb ik ze zojuist op de website toegevoegd in de shop, dus voor de geïnteresseerden is hij nu alvast te bestellen :smiley:

6 likes

Nice! Welke uurwerken worden dat?

1 like

Voor nu de NH35 van Seiko :slight_smile:

2 likes

Heel tof :ok_hand: goed bezig Pascal

2 likes

Heel mooi :sunglasses: ik heb sowieso een zwak voor mesh, maar dit staat m heel goed :ok_hand:

2 likes

Hee Mozaïek, mag ik vragen welke polsomtrek je hebt? :roll_eyes:

2 likes

Is de staal/groen met Seiko NH35 al bestelbaar cq verkrijgbaar?

1 like

Zo s meten.

De wristshot hier gepost is om de aanzienlijk kleinere pols van mijn zoon (16 jaar) en daar past deze @Brunmontagne perfect op… horloge kan goed op de wat kleinere pols.

2 likes

Ahhh ok top. Zo kleine polsen heb ik niet overigens. Ik meen 17,5cm.

Lug tot lug is 47mm toch?

Hmm nu de zwart-stalen komt moet ik wel overstag he :wink::v:

3 likes

Doen dan!.

1 like

Wij hebben om en nabij dezelfde polsmaat.
Kun je prima hebben.

2 likes

Prima uurwerken. Die hebben iets meer mijn voorkeur boven de Miyota alhoewel die ook prima zijn.

1 like

Goed bezig :v:

2 likes

Jazeker! Heb vooralsnog de Miyota op voorraad maar met de volgende oplage komen ook 25 van de Staal/groene en 25 blauwe mee, net als de Rose gouden/blauwe met de NH35.

Als je daar een voorkeur voor hebt dan is die al te bestellen en is er in de notitie bij de bestelling aan te geven dat je een voorkeur voor de NH35 hebt. Dan regel ik dat medio augustus zodra hij binnen is.

1 like

Helemaal mee eens :wink:
Lug maat is inderdaad 47mm. Het past prima op mijn 15,5cm polsjes dus 17,5 moet lukken :slight_smile::v:

Komt dat dan even goed uit :wink: . Beide zijn inderdaad goed en vooral robuust te noemen.

2 likes

Nu ook met NH35 uurwerk verkrijgbaar.

€25 korting op je Brunmontagne 🥳😄 met kortingscode ‘FHM’

3 likes

Waar komt deze strap vandaan ?
Staat perfect !

2 likes

Haha scherp hoor! Nu tijdelijk inderdaad met een kleine korting te bestellen! :wink:.

Loopt overigens t/m volgend weekend!

Mocht je zoals Jesus een voorkeur hebben voor de NH35, vermeld het dan even in de notitie bij de bestelling, regel ik dat medio augustus.

1 like

Hadley Roma. De Cordura. Heerlijke bandjes.

Ik wil m ook. Prachtig istie ! :slightly_smiling_face::+1:t2:
Tnx voor de info.

1 like