Ok, nog 1x de Groene haha
Mooi plaatje👌🏼
Bedankt!! .
@Sjaak kan er anders ook wat van .
Deze krijgt bij mij toch wel veel draagtijd nu hoor haha!
Bij mij ook, dit tot grote ergernis van mijn andere horloges: die staan nu allemaal op 20 over 7
(ipv 10 0ver 10 )
Hahaha “sorry andere horloges van @anon33714818EV”!
Leuk om te horen dat de Representor zijn draagtijd krijgt
Hele mooie foto!
Goedemorgen allemaal!
Even een kleine update! Gezien het succes van de afgelopen periode heb ik de wensen, die hier zoal voorbij komen, al iets sneller kunnen uitwerken. Dit wil zeggen, de Rose Gouden/Groene Representor is nu officieel in productie en wordt verwacht begin augustus te kunnen uitleveren. Aangezien ik een iets grotere oplage in 1x laat maken, kreeg ik daarbij de mogelijkheid om een tweede wens door te voeren, de Staal/Zwarte Representor!
Ik zal zorgen dat deze edities op korte termijn in de shop komen zodat ze zijn te pre-orderen. Aangezien dit 2x een nieuwe editie betreft zal dit ook 2x een gelimiteerde oplage zijn met een nummer tussen de 1-50. Mocht je dus een voorkeur voor een bepaald getal hebben, met lederen of stalen band, dan kan die combinatie alvast worden gereserveerd
Super bedankt voor alle support en positiviteit mensen, dankzij jullie kan Brunmontagne zich zo snel ontwikkelen!
Tof Pascal. Leuk om steeds meer combinaties te zien. Zwart op staal is wel gaaf denk ik
Leuk, Pascal! Die groen/rose gouden is een interessante combi. Succes!
NIce, ben heel erg benieuwd, dit ziet er al goed uit!
Bedankt mannen! Aangezien deze beide combinaties al zo vaak geopperd waren, werd het tijd om er werk van te maken
Ik kijk er zelf ook weer ontzettend naar uit. Het gaan weer toppers worden!
Met deze 2 nieuwe aanwinsten komt overigens ook Rose Goud/Blauw weer op voorraad. Deze is volledig uitverkocht op dit moment.
De tijd waarvan je wist dat zou komen is hier!
U roept, wij draaien
@anon53002072EV, now it’s official
Prachtig horloge.
Wat marketing technische gezien niet handig is is om je merk te associeren met een ander merk. Meestal een slecht idee.
Dat Watchpouch staat bij mij bekend als ontzettend slecht door de waardeloze communicatie, ik zie die naam en krijg gelijk een slecht gevoel er bij. Zonde van je merk.
Ik heb louter positieve ervaringen met hem.
Qua producten , communicatie en snelheid .
Wie weet heb je even een klote momentje ervaren??
PadaBOEM
Ik ben het hier inderdaad volledig mee eens.
Altijd top contact met Wesley, maar misschien dat er iets is voorgevallen, geen idee natuurlijk.