Show je Brunmontagne

Mooie plannen allemaal!

5 likes

Ik ben het hier enigszins niet mee eens.

Het is ook een stukje reclame en goodwill en ik vind dat Pascal het risico gewoon moet aanvaarden.
Man, super leuk toch een rondgang ?!

Beschadiging ? Sja onontkoombaar denk ik zo bij wisselende contacten.
Kwijt? Verplichten op aangetekend verzenden moet genoeg vertrouwen geven dat de verzending daadwerkelijk verstuurd en ontvangen is.
Als daartussen iets fout gaat, balen maar sja…

De stalen band vind ik er echt bij horen om het complete gevoel en verhaal te kunnen maken.

Aan het einde van de reis is de boel absoluut niet meer nieuw maar het geheel heeft wel een verhaal en vast ook mensen overtuigd er eentje te kopen.
Dus dit heft het opofferen van 1 nieuwe wel op dacht ik zo.

2 likes

Daar is ook wat voor te zeggen, het mes snijdt aan twee kanten.

Voor mijn eigen horloges gaat de voorkeur uit naar een stalen of titanium band. Ik ben echter totaal niet bedreven in het op maat maken. Daarvoor ga ik dan naar de plaatselijke juwelier à €15. Voor de ervaring met een Brunmontagne zou ik willen pleiten voor een niet-metalen band.

Absoluut zo.

Dit stukje begrijp ik zeer zeker ook.

Ik vind vooral de keuze hebben en alles te kunnen zien, proeven en voelen wat het model te bieden heeft een enorme meerwaarde in dit verhaal.
Wat je met al deze mogelijkheden doet wanneer je het horloge in huis hebt is persoonlijk.

Uiteindelijk is alles leuk en goed, al zit er geen bandje bij en laat je de “proevers” zelf banden keuzes maken in hun weekje.

Ik ben benieuwd hoe dit verhaal zich ontwikkelen gaat.

1 like

Helemaal mee eens! Ik had voor mezelf de keuze al gemaakt, dat ik dat stukje risico in ruil voor zoiets moois graag neem :wink: . Aangezien ik hier alleen om advies vroeg vind ik dat ik op z’n minst de suggesties moet overwegen. Wat dat betreft hebben jullie beide een goed punt en vertrouw ik gewoon op het feit dat iedereen er goed mee om zal gaan.

Ik ga in dit geval alle huidige leverbare banden meesturen. Staal, rubber, leder. Kan iedereen voor zichzelf bepalen welke het best past. En anders in ieder geval even “voelen” haha.

Thanks voor alle suggesties! We gaan er wat leuks van maken met @anon53002072EV als eerste proefkonijn haha. Ik zal er een wachtlijst bij vermelden zoals @GiveMeYourDough zei. Kan er gelijk worden ingeschreven :grin:

8 likes

Held… jeps

2 likes

Ik proost alvast op een leuk verhaal!

8 likes

Hmmm… Ik had eigenlijk de Grunmontagne moeten hebben voor deze foto :thinking:

4 likes

Hahaha inderdaad. Tis nooit te laat he :wink:

1 like

Kwam deze laatst nog tegen. Wel grappig, “ons” Brunmontagne haha.
Geen idee of iemand hem al gedeeld had.

1 like

De week maar is goed beginnen.

6 likes

Dit is een warmer begin dan buiten … waar is het heerlijke weer gebleven zodat de sunburst er nog lekkerder vanaf knalt?

1 like

Oh late reactie haha… Oeps.

Helemaal mee eens… Kom maar weer door met dat lekkere weer :sunny:️:sunglasses:. De Groene is in ieder geval gek op zon merk ik wel. En @Sjaak geeft daar de bevestiging van zie ik wel. Mooie foto hoor!! :ok_hand:

2 likes

4 likes

Gave foto Sjaak!! :rosette:

1 like

Op deze zonnige morgen vroeg ik mij af of er al een wachtlijst is :sunglasses:

1 like

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/3/b/2/3b2dd34830daaf71479406236448b2f93af7548a.jpg

9 likes

Het is nog niet echt een wachtrij te noemen hoor… Maar het begin is er in ieder geval :wink:


Nog even een update over de kwaliteit.
Deze zwarte versie is van mijn vrouw ze draagt hem al bijna een jaar dagelijks. Ze let echt nergens op kwa stoten water e.d. De coating zit er nog 100% goed op echt een super prijs kwaliteit verhouding naar mijn idee. :+1::+1::+1::+1::+1:

4 likes

Nou het is toch al een heel rijtje.

2 likes